夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   1


別墅

積分: 786


1#
發表於 17-9-21 13:55 |只看該作者
本帖最後由 125longlong 於 17-9-21 14:29 編輯

近日我睇到老公開了一個新的 facebook
關於佢自己工作上,家事上是一個無用的人
因為佢覺得自己比以前差
佢而家認為自己小氣,記仇,妒忌,衰格,唔爭氣
我睇到後覺得好心痛,又覺得嬲

心痛係因為點解佢會咁諗,呢10年來大家都好努力去建立呢個家庭

嬲係因為佢無好好正視,唔願意去解決問題

突然之間,我諗起
1. 我20年前同佢分手,佢寫咗封信比我,署名係 "無法給你幸福的人"

2. 早幾年嘈交,然後就話自己 "由結婚開始,我都無信心比到幸福你"

當我地嘈交,佢都唔想去處理問題,最常用既方法係 "用時間淡化問題", 或只係認錯,呢點我强調過係唔 work

到而家,我睇到佢咁既情況,我會問我自己係咪做得唔好,係咪我係屋企做得太多,而令到佢覺得自己無用

裝修,維修,教仔,家務,用錢,我其實都盡量安排同佢一齊分擔,因為佢係一個要叫先會做既人

佢成日覺得自己出身差,家庭關係差,學歷低,搵錢少,佢唯一最大成就係娶咗我同埋有個仔

我應該點做?係我要求高 ?

呢幾年我真係有反省自己,盡量自己改好d, 亦都盡量給予佢自信,叫佢唔好同其他人比較

佢而家只係 focus自己無用,用小丑形容自己


公爵府

積分: 27460


2#
發表於 17-9-21 14:03 |只看該作者

回覆樓主:

咁平時你地點溝通嘅?佢可能由婚前就覺得俾唔到幸福你,咁佢又娶咗你,又或者可以講,平時你係咪話得佢多,搞到佢冇自信


別墅

積分: 786


3#
發表於 17-9-21 14:25 |只看該作者
回覆 hoganbaby 的帖子

我會同佢商量重要既事,我會問佢意見,最後會用最好既方法去解決 (其實無咩大事發生過, 唯獨去旅行, 買機票, 呢 D 已經算係大事)
平時我會同佢講今日發生咩事,咩都講

我呢幾年都好少話佢,話佢既話通常都係我講過好多次而佢無去做既野



伯爵府

積分: 18628


4#
發表於 17-9-21 14:35 |只看該作者

回覆樓主

樓主你係迷女強人呀?男人自尊心真係好強,我地做女人真係要辛苦D,就算出心出力出錢都算,但唔可以係佢面前提太多……對住D大男人,真係要炸下佢嬌,留翻D野佢做,等佢覺得被需要,可以照顧你地……


別墅

積分: 786


5#
發表於 17-9-21 14:43 |只看該作者
QY08040408 發表於 17-9-21 14:35
樓主你係迷女強人呀?男人自尊心真係好強,我地做女人真係要辛苦D,就算出心出力出錢都算,但唔可以係佢面 ...
我唔係女強人,我只係一個文員仔
老豆教我由細到大都要自立,唔好太期望人地會幫你

我既學歷都唔高,搵錢只係多老公仟零蚊,一兩年前做網上生意係搵到D,但而家盤小生意都靜到蝕梗倉租...

平時無嘈交既時候,我絕對係會炸嬌,低能咩都有,呢D係發自內心,唔係做戲KA



伯爵府

積分: 18628


6#
發表於 17-9-21 14:54 |只看該作者
125longlong 發表於 17-9-21 14:43
我唔係女強人,我只係一個文員仔
老豆教我由細到大都要自立,唔好太期望人地會幫你

咁你都好獨立,可能佢壓力大,覺得你揾得多過佢心理唔舒服……
佢工作如何?壓力大冇?有冇主動同你傾下翻工嘅野?如果佢唔開心,人工又唔係高嘅,不如鼓勵佢轉工……
屋企嘅野,唔好樣樣幫佢搞掂,俾翻D責任佢!最好有時間就多D2人世界揾翻D拍拖嘅感覺……


別墅

積分: 786


7#
發表於 17-9-21 15:16 |只看該作者
QY08040408 發表於 17-9-21 14:54
咁你都好獨立,可能佢壓力大,覺得你揾得多過佢心理唔舒服……
佢工作如何?壓力大冇?有冇主動同你傾下翻 ...
佢工作係唔會有咩職可以升, 只係一個倉務員,佢曾經試過 SEND RESUME 出去見醫管局跟車, 但唔成功,佢係公司都係受人歡迎,唔太出眾,但又唔會黑人憎,佢成日都搞笑去令大家開心,背後原來佢覺得做小丑呢個角色係最好
佢唔轉工因為佢覺得佢好難搵到可以返5日既工,我公司有同事出來做裝修外快,曾經問過我叫我老公去做,但佢唔想, 因為會好攰

佢好少主動同我講公司既野,只會話好多野做,好攰,做到成身濕哂,佢唔似我咁,我一見到我老公,我會話比佢知, 我做野有咩開心唔開心,唔開心我真係照講


瑪瑙宮

積分: 139710


8#
發表於 17-9-21 15:24 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 17-9-21 15:30 編輯

回覆 125longlong 的帖子

自卑感重的人, 其實你幫佢唔到.


伯爵府

積分: 18628


9#
發表於 17-9-21 15:56 |只看該作者
125longlong 發表於 17-9-21 15:16
佢工作係唔會有咩職可以升, 只係一個倉務員,佢曾經試過 SEND RESUME 出去見醫管局跟車, 但唔成功,佢係公 ...

其實你老公都好懶,冇上進心!就好似D“怨婦”咁,靜係會埋怨但又唔去努力改變……坦白講呀,做個倉務都辛苦,不如出去做裝修做地盤,起碼揾得多好多渦……跟車好難揾咩?我成日見到D超市貼住請人嘅渦……打開份求職報紙都大把請依D……


複式洋房

積分: 329


10#
發表於 17-9-21 16:14 |只看該作者
125longlong 發表於 17-9-21 13:55
近日我睇到老公開了一個新的 facebook
關於佢自己工作上,家事上是一個無用的人
因為佢覺得自己比以前差
同悲觀/自卑既人溝通無力感真係會好重,就好似永遠都唔明白點解佢會咁負面,明明已經好鼓勵佢但係對於佢既想法一點幫助都無,但偏偏係自己最重視既人之一唔可以唔理佢......
我覺得對於自卑既人最重要就係搵出佢既自卑來源既地方,然後慢慢咁幫佢建立成就感。如果佢係覺得自己出身唔好,咁你可能就要鼓勵佢,等佢明白自己有能力賺到更多錢;如果佢係覺得工作上無能力,你可能比多D鼓勵佢等佢發現自己既長處,同埋試下叫佢進修,或者係要佢正視自己係工作上出錯/做得唔好既原因針對作出改善。我相信每一次既進步對佢來都係好大既動力。我明白要做到上面講既野真係好難,又可能係你已經做左但都無用。但係自卑呢個問題正如你所講係你地未結婚之前已經有。佢性格上比較內向無自信,要改變真係要時間,而且係好多方面要注意。例如係生活細節到,一定要多多讚美佢,等佢明白自己既價值,佢係不可或缺。

比心機啊樓主!係文字到睇得出你好愛老公,好想佢好,見到佢唔開心自己都有好多既反省,又積極想辦法,好好!你地行左咁耐,相信你今次都一定可以支持佢過到難關!支持樓主!



別墅

積分: 786


11#
發表於 17-9-21 16:26 |只看該作者
Mr.漿糊筆 發表於 17-9-21 16:14
同悲觀/自卑既人溝通無力感真係會好重,就好似永遠都唔明白點解佢會咁負面,明明已經好鼓勵佢但係對於佢既想 ...
我忽然覺得我當初唔應該迫佢結婚....
佢同之前 EX 係埋一齊,佢好似開心D, 至少佢可以做大男人

反而同我一齊,佢越變越無自信

而家我唯一諗到既, 係以後盡量去遷就佢,唔好去話佢,要好多好多耐性對佢.........


別墅

積分: 786


12#
發表於 17-9-21 16:31 |只看該作者
QY08040408 發表於 17-9-21 15:56
其實你老公都好懶,冇上進心!就好似D“怨婦”咁,靜係會埋怨但又唔去努力改變……坦白講呀,做個倉務都辛 ...
最慘佢唔會怨出聲,比你睇到,擺係個心度,又唔同朋友傾

成日都覺得佢好似比我話幾句,就好受害咁

其實如果自己要轉工我都好擔心,怕改變咗會影響家庭負擔


係佢角度,安穩先係最舒適,最好加埋我唔好有投訴啦


複式洋房

積分: 346


13#
發表於 17-9-24 22:54 |只看該作者
125longlong 發表於 17-9-21 13:55
近日我睇到老公開了一個新的 facebook
關於佢自己工作上,家事上是一個無用的人
因為佢覺得自己比以前差

我老公都係, 佢成日都好唔開心, 一星期 黑面 2 至3 次! 問佢咩事, 又唔講, 淨係話唔係我問題! 我覺得佢個人冇晒自信, 工作好多煩惱, 2個仔又唔跟佢。 我同佢距離越黎越遠,我好似越黎越唔鍾意佢, 點算? 我可能要求太高!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo