自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   15


男爵府

積分: 6259


1#
發表於 17-9-25 15:36 |只看該作者
多唔多人做乳房3D?因我之前有一邊有硬塊做左手術,而另一邊又有好多鈣化點,近幾日仲開始痛,但唔系鈣化點位置,有婦科醫生建議我去照3D,但仁安姑娘話3D同2D差唔多,所以好多醫院都無尼個技術,但我見網上又講到3D好好,又準又唔痛,有無人可以分享下?謝謝


伯爵府

積分: 16692

2024年龍年勳章 開心吸收勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


2#
發表於 17-9-25 15:46 |只看該作者
I want to know too


水晶宮

積分: 57166


3#
發表於 17-9-25 15:47 |只看該作者

回覆樓主:

2d即夾胸? 唔係好識, 留毛學野


大宅

積分: 2430

醒目開學勳章


4#
發表於 17-9-25 15:50 |只看該作者
JNFW 發表於 17-9-25 15:36
多唔多人做乳房3D?因我之前有一邊有硬塊做左手術,而另一邊又有好多鈣化點,近幾日仲開始痛,但唔系鈣化點位置 ...

我上年在廣華醫院做過,我覺得同2D夾到一樣咁痛
而根據廣華醫院嘅傳單話3D係比2D照得清楚準確,所以我做3D。

點評

amalee    發表於 17-9-26 10:30
cwmanna    發表於 17-9-26 10:28


男爵府

積分: 6259


5#
發表於 17-9-25 16:00 |只看該作者
回覆 PansyMummy 的帖子

咁幅射方面呢?3D系未唔駛搞咁耐?你系未只系廣華做過一次?謝謝


大宅

積分: 2430

醒目開學勳章


6#
發表於 17-9-25 18:17 |只看該作者
JNFW 發表於 17-9-25 16:00
回覆 PansyMummy 的帖子

咁幅射方面呢?3D系未唔駛搞咁耐?你系未只系廣華做過一次?謝謝 ...

時間我就覺得差不多。
我只是做過一次3D。


別墅

積分: 653


7#
發表於 17-9-25 18:40 |只看該作者
JNFW 發表於 17-9-25 16:00
回覆 PansyMummy 的帖子

咁幅射方面呢?3D系未唔駛搞咁耐?你系未只系廣華做過一次?謝謝 ...

我覺得3D 真係冇 2D 咁痛,我諗住照得就清楚點,吾好叫我再夾好痛,我都有鈣化點好幾年,定期做檢查。
[img align=right]http://by.lilypie.com/Sa4ip8.png[/img] [img align=right]http://www.lilypie.com/pic/061010/vXar.jpg?r=ac15663[/img]


公爵府

積分: 25205


8#
發表於 17-9-25 19:11 |只看該作者

回覆樓主

我覺得一樣咁痛,想大叫唔好咁滯。

我都有鈣化點,寧願兩年至照一次。


男爵府

積分: 6259


9#
發表於 17-9-25 19:44 |只看該作者
回覆 2RR 的帖子

請問你系邊度做?你鈣化點嚴重?有無其它問題?醫生有無建議你抽針或其它進一步檢查?醫生建議我真空抽組織,如唔做就要半年做一次夾胸,我而加仲好痛,痛住夾一定會痛死,你照幾錢?謝謝


男爵府

積分: 6259


10#
發表於 17-9-25 19:44 |只看該作者
回覆 Chole 的帖子

請問你系邊度做?你鈣化點嚴重?有無其它問題?醫生有無建議你抽針或其它進一步檢查?醫生建議我真空抽組織,如唔做就要半年做一次夾胸,我而加仲好痛,痛住夾一定會痛死,你照幾錢?謝謝


公爵府

積分: 25205


11#
發表於 17-9-25 20:07 |只看該作者

請問你系邊度做?(東華東院)
你鈣化點嚴重?(唔知算唔算嚴重)
有無其它問題?(冇)
醫生有無建議你抽針或其它進一步檢查?(冇)
醫生建議我真空抽組織,如唔做就要半年做一次夾胸,我而加仲好痛,痛住夾一定會痛死,你照幾錢? (二千幾)
謝謝 (不用客氣)..


水晶宮

積分: 72979

2024年龍年勳章


12#
發表於 17-9-25 20:09 |只看該作者
PansyMummy 發表於 17-9-25 15:50
我上年在廣華醫院做過,我覺得同2D夾到一樣咁痛
而根據廣華醫院嘅傳單話3D係比2D照得清楚準確 ...
政府都有得做??? 點樣途徑可以?? THX
從天空到大地, 心臟在持續著令人眩暈的擺動, 那是初戀


公爵府

積分: 25205


13#
發表於 17-9-25 20:16 |只看該作者
http://www.tungwah.org.hk/upload/Medical/WWCs_Leaflet_201412.pdf

3D.要加錢


男爵府

積分: 5334


14#
發表於 17-9-25 20:32 |只看該作者
2RR 發表於 17-9-25 18:40
我覺得3D 真係冇 2D 咁痛,我諗住照得就清楚點,吾好叫我再夾好痛,我都有鈣化點好幾年,定期做檢查。
...

我有鈣化點照3D,仍然要覆照,真氣人!


別墅

積分: 653


15#
發表於 17-9-25 21:21 |只看該作者
ymw9090 發表於 17-9-25 20:32
我有鈣化點照3D,仍然要覆照,真氣人!

吓!又話清楚點,你第一次照呀!我照了3次 之前2D , 第一次3D 我真係覺得冇咁痛。
[img align=right]http://by.lilypie.com/Sa4ip8.png[/img] [img align=right]http://www.lilypie.com/pic/061010/vXar.jpg?r=ac15663[/img]


男爵府

積分: 6259


16#
發表於 17-9-25 22:15 |只看該作者
回覆 Chole 的帖子

即醫生叫你keep 住兩年照一次?謝謝


男爵府

積分: 6259


17#
發表於 17-9-25 22:18 |只看該作者
回覆 ymw9090 的帖子

請問你系邊度照?系未即有結果?謝謝


男爵府

積分: 5334


18#
發表於 17-9-25 22:24 |只看該作者
JNFW 發表於 17-9-25 22:18
回覆 ymw9090 的帖子

請問你系邊度照?系未即有結果?謝謝

我係廣華照,以前照2D,多要覆照,所以今年用3D,不想再照,怎知也要覆照,8月中照了,現在還未收到報告。


男爵府

積分: 6259


19#
發表於 17-9-25 22:27 |只看該作者
回覆 ymw9090 的帖子

咁耐?咁你有無試過其它醫院?謝謝你


男爵府

積分: 5334


20#
發表於 17-9-25 22:32 |只看該作者
JNFW 發表於 17-9-25 22:27
回覆 ymw9090 的帖子

咁耐?咁你有無試過其它醫院?謝謝你

無!覆照2D初時,要半年檢查一次,一年後,免費覆照試用3D,清楚後無事,便兩年檢查一次。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo