想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 537


1#
發表於 17-9-26 00:31 |只看該作者
我今日公家都開始打第六日,唔知應該係要有咩成績先至叫做啱呢?
各位有經驗嘅人士可否指教下,


複式洋房

積分: 278


2#
發表於 17-10-7 21:19 |只看該作者
回覆 kulusa 的帖子

我都係九月開始打針,現在抽卵後Day 5 ,抽卵只有7粒,胚胎質素也麻麻:(


大宅

積分: 2375


3#
發表於 17-10-7 23:48 |只看該作者
kulusa 發表於 17-9-26 00:31
我今日公家都開始打第六日,唔知應該係要有咩成績先至叫做啱呢?
各位有經驗嘅人士可否指教下,
...

我岩岩9月尾開針
覆完診,醫生話對針藥反應唔理想
加左藥,如無意外來緊個禮拜尾抽卵


大宅

積分: 2375


4#
發表於 17-10-7 23:50 |只看該作者
Wanic619 發表於 17-10-7 21:19
回覆 kulusa 的帖子

我都係九月開始打針,現在抽卵後Day 5 ,抽卵只有7粒,胚胎質素也麻麻:( ...

你會放鮮胎定雪胎?
有7粒都好呀
要中時1粒,grade 一般的也會中的
加油!


複式洋房

積分: 278


5#
發表於 17-11-9 16:54 |只看該作者
回覆 念念 的帖子

我剛剛11月6號已放胎三粒day 5, 醫生話11月13號已經可以抽血驗Hcg...今日放胎後4日,乜嘢感覺都冇,好唔實在


大宅

積分: 2375


6#
發表於 17-11-9 18:11 |只看該作者
Wanic619 發表於 17-11-9 16:54
回覆 念念 的帖子

我剛剛11月6號已放胎三粒day 5, 醫生話11月13號已經可以抽血驗Hcg...今日放胎後4日,乜 ...

我都明既,咁樣令等待既日子更難過
不過有時有感覺,可能係炸糊
好多人冇感覺,但其實中左呢
加油!要對bb 有信心
而家已經9號夜晚,好快到13號
祝心想事成!


伯爵府

積分: 19039

畀面勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 17-11-9 18:19 |只看該作者
Wanic619 發表於 17-11-9 16:54
回覆 念念 的帖子

我剛剛11月6號已放胎三粒day 5, 醫生話11月13號已經可以抽血驗Hcg...今日放胎後4日,乜 ...

甘快可以驗血啦!我7号放, 要19号先驗得, 有排等


複式洋房

積分: 278


8#
發表於 17-11-9 18:59 |只看該作者
啱啱book左15號驗血,都係等多兩日穩陣啲,大家都要加油呀


複式洋房

積分: 278


9#
發表於 17-11-9 19:01 |只看該作者
回覆 kamkam528 的帖子

加油啊,呢段時間除咗食就係訓,完全係廢青mode


複式洋房

積分: 278


10#
發表於 17-11-9 19:05 |只看該作者
回覆 念念 的帖子

你抽完卵之後ok 嗎,放左胎未呢?


大宅

積分: 2375


11#
發表於 17-11-9 21:45 |只看該作者
Wanic619 發表於 17-11-9 19:05
回覆 念念 的帖子

你抽完卵之後ok 嗎,放左胎未呢?

未呀
我中左較嚴重既ohss, 醫生要我休息到12月先再睇適合放胎否。。。


複式洋房

積分: 278


12#
發表於 17-11-9 22:14 |只看該作者
回覆 念念 的帖子

咁你好好休養好身體先放胎呀


大宅

積分: 2375


13#
發表於 17-11-10 07:41 |只看該作者
Wanic619 發表於 17-11-9 22:14
回覆 念念 的帖子

咁你好好休養好身體先放胎呀

多謝你!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo