想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   1


水晶宮

積分: 60076

好媽媽勳章 大廚勳章


1#
發表於 17-9-29 09:07 |只看該作者
本帖最後由 meko~ 於 17-9-29 09:08 編輯

一直想分享,忍住順利完成使命先share
結婚十年,雖然我先生一直算懶惰個批
但我地其實check過哂冇問題
一直到三字頭開始心急<我地廿二歲已經結左婚>
我地上年無意之間去嘉道理農場行下,原來山頂有個觀音像,我地就許下心願了,之後不夠一年就有了... 仲竟然係自然孖仔,我地家族完全無遺傳
雖然開始時經常見紅又嘔到天昏地暗仲大出血入院,託賴戰戰兢兢挨到了20週,開始入了大直路,我到七個月先開買bb野,因為我一直對自己好無信心,7個月之後一直好順利身體也承受到,糖尿毒血全部都唔中
直至前2日政府檢查發現大孖坐住D臍帶好近宮口就立即扣留入完安排開刀
35w+5大孖5.2磅 細孖5磅
大孖呼吸飲奶渣D要訓箱仔
細孖正常

感恩觀音娘娘送子
得知有bb之後我們兩公婆立即全戒牛肉
老公都不斷提遲點復原會去還神





myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg


水晶宮

積分: 60076

好媽媽勳章 大廚勳章


2#
發表於 17-9-29 09:16 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 meko~ 於 17-9-29 09:25 編輯

另外想提下大家想生bb暫時不要捐血,之前一直斷斷續續捐,就停左一年就中,中醫說血養卵


大宅

積分: 1288


3#
發表於 17-9-29 09:18 |只看該作者
加油呀, 媽媽~~~
陀B已經唔容易, 仲要陀孖B, 厲害!!
祝孖B身體健加康, 媽媽你都好好坐月, 養好身子, 湊孖仔.

我都準備二胎了~


大宅

積分: 2047


4#
發表於 17-9-29 09:22 |只看該作者
meko~ 發表於 17-9-29 09:07
一直想分享,忍住順利完成使命先share
結婚十年,雖然我先生一直算懶惰個批
但我地其實check過哂冇 ...

恭喜你呀!


大宅

積分: 2423


5#
發表於 17-9-29 09:43 |只看該作者
meko~ 發表於 17-9-29 09:07
一直想分享,忍住順利完成使命先share
結婚十年,雖然我先生一直算懶惰個批
但我地其實check過哂冇 ...

恭喜呀 ,多謝你既分享,希望接好孕


大宅

積分: 3197


6#
發表於 17-9-29 10:14 |只看該作者
meko~ 發表於 17-9-29 09:07
一直想分享,忍住順利完成使命先share
結婚十年,雖然我先生一直算懶惰個批
但我地其實check過哂冇 ...

恭喜


男爵府

積分: 7754

2018復活節勳章


7#
發表於 17-9-29 11:37 |只看該作者
恭喜


大宅

積分: 1311


8#
發表於 17-9-29 11:40 |只看該作者

回覆樓主

恭喜您啊~


大宅

積分: 1584


9#
發表於 17-9-29 12:26 |只看該作者

回覆樓主

恭喜晒


男爵府

積分: 6888


10#
發表於 17-9-29 13:19 |只看該作者
meko~ 發表於 17-9-29 09:07
一直想分享,忍住順利完成使命先share
結婚十年,雖然我先生一直算懶惰個批
但我地其實check過哂冇 ...

恭喜晒


大宅

積分: 1374


11#
發表於 17-9-29 13:23 |只看該作者
恭喜樓主,我都黎沾下好孕先


複式洋房

積分: 309


12#
發表於 17-9-29 14:13 |只看該作者

回覆樓主

恭喜樓主,好叻!
希望大B快d無事可以同你同步出院。


別墅

積分: 803


13#
發表於 17-9-29 17:11 |只看該作者

回覆樓主

恭喜


別墅

積分: 996


14#
發表於 17-9-29 21:31 |只看該作者
恭賀樓主!好事成雙,接好孕~


大宅

積分: 3119


15#
發表於 17-9-29 22:44 |只看該作者
meko~ 發表於 17-9-29 09:07
一直想分享,忍住順利完成使命先share
結婚十年,雖然我先生一直算懶惰個批
但我地其實check過哂冇 ...

恭喜晒...
菩薩保佑


大宅

積分: 2462


16#
發表於 17-9-29 23:40 |只看該作者
meko~ 發表於 17-9-29 09:07
一直想分享,忍住順利完成使命先share
結婚十年,雖然我先生一直算懶惰個批
但我地其實check過哂冇 ...

請問你在那間政府醫院生?是否開完刀要自己凑兩個沒有護士忙?


複式洋房

積分: 468


17#
發表於 17-9-30 00:18 |只看該作者

回覆樓主

恭喜晒!祝兩位公子健康成長!


大宅

積分: 2375


18#
發表於 17-9-30 12:39 |只看該作者

回覆樓主:

恭喜恭喜!


別墅

積分: 830


19#
發表於 17-9-30 17:08 |只看該作者
meko~ 發表於 17-9-29 09:07
一直想分享,忍住順利完成使命先share
結婚十年,雖然我先生一直算懶惰個批
但我地其實check過哂冇 ...

本帖最後由 mei0608 於 17-9-30 17:09 編輯

你幾號生的?我825都生了 我對係孖仔 你呢?
我都係22號已經結婚 試左兩年 終於成功。


別墅

積分: 662


20#
發表於 17-9-30 19:31 |只看該作者
meko~ 發表於 17-9-29 09:07
一直想分享,忍住順利完成使命先share
結婚十年,雖然我先生一直算懶惰個批
但我地其實check過哂冇 ...

恭喜你,希望好快我個bb都來我身邊

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo