想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 868


1#
發表於 17-10-4 15:30 |只看該作者
我係多囊既朋友,兩胎都係食排卵藥中既,現計劃第三胎,想試下唔用藥,last m 4/9 , Cycle不定期,紅d圖是30/9,紅綠d圖是2/10,尋朝開始紅d轉淡,是對比線既一半顏色!
是否2/10轉淡似排卵?定還是今個月無機?

最痛苦係紅d綠d已經用晒,淘左但要下星期先到港,請問大家可以讓一些給我,因要湊兩個小朋友,可否港島交收(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)
myimage.jpg
myimage.jpg

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo