想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 513


1#
發表於 17-10-8 11:22 |只看該作者
我上個月黎m既第一日係9月8日週經由30至40都有機
前幾個月都係30幾左右
由9月17開始我就有用clear blue第一代check住
一直都係得圓圈
8號凌晨我同c6 do左
今朝用晨尿終於見到第一次既哈哈笑啦
但我要唔要再隔一日先do即10號凌晨
定今晚補一次阿
同埋我今次遲左排會唔會影響預產期架
以我既情況預產期大約係幾時架



別墅

積分: 513


2#
發表於 17-10-8 14:14 |只看該作者
求解答
驚自己唔識計錯左


大宅

積分: 1876


3#
發表於 17-10-8 22:52 |只看該作者
芝麻囡 發表於 17-10-8 11:22
我上個月黎m既第一日係9月8日週經由30至40都有機
前幾個月都係30幾左右
由9月17開始我就有用clear blue第一 ...

如果你有驗開排卵,你又bingo既話,計法可以係:
排前加2week, 然後計total 280天 或者40 week 你就計到大概預產期。

你可以試下裝womanlog pregancy, 你用受孕日去計,佢會幫你計到大概預產期。


————- by the way, 醫生通常以last m計,到佢照到你B.B. Size ,部機會自動計埋你week數同預產期。最後都以生長情況/B.B. Size作準,你宜家計都係預計..


希望幫到你啦。
今天再大的事,明天就是故事


男爵府

積分: 9959


4#
發表於 17-10-8 22:54 |只看該作者
芝麻囡 發表於 17-10-8 11:22
我上個月黎m既第一日係9月8日週經由30至40都有機
前幾個月都係30幾左右
由9月17開始我就有用clear blue第一 ...

本帖最後由 cavy0511 於 17-10-8 22:55 編輯

排卵個日係2w, dd係4w, 咁樣計bb size就差唔多, 遲排係咁計, 最後都係醫生照超聲淅睇bb size再final confirm edd
通常edd超過用last period計出黎7日先會改/有影響


大宅

積分: 1876


5#
發表於 17-10-8 22:55 |只看該作者
芝麻囡 發表於 17-10-8 11:22
我上個月黎m既第一日係9月8日週經由30至40都有機
前幾個月都係30幾左右
由9月17開始我就有用clear blue第一 ...

提提你,精神緊張都會影響著床。建議你放鬆心情,享受同老公dodo 既過程,better than 計住幾時預產期。
今天再大的事,明天就是故事

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo