想生BB

跳至

首頁

尾頁
   2


複式洋房

積分: 216


1#
發表於 17-10-8 16:40 |只看該作者
我經期成日遲,上次3/9黎,
今次反應好奇怪,28/9開始個人好攰好攰,頭重重,我以為自己作感冒,食左粒感冒藥瞓, 之後瞓黎瞓去都唔夠,
到1/10開始有流啡,唔係正常m到,得啡色野,有時有d 血絲
3/10 開始覺得好暈好想嘔,仲好似發燒咁頭重重發熱,果晚自己驗又冇野。。

之後一路都keep住頭重重,暈,耐唔耐又好想嘔。。 呢排情緒唔係太好,返工又煩,成日好易就想喊。。

今日仍然仲有啡色野。。
我今朝晨尿驗多次。。 見到綠d有條好淺既粉紅色。。。我再用秀兒同maxi驗結果都係有淺粉紅。。

有冇絲打試過咁既情況?


男爵府

積分: 9661


2#
發表於 17-10-8 16:44 |只看該作者

回覆樓主

有無用驗孕棒呀?你好大機會


複式洋房

積分: 216


3#
發表於 17-10-8 16:50 |只看該作者
felixsky 發表於 17-10-8 16:44
有無用驗孕棒呀?你好大機會

全部都係驗孕紙, 我未買棒棒,
棒棒係咪準d?
我諗住黎緊每朝都驗下。。

真係好怕希望越大,失望越大。。


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


4#
發表於 17-10-8 16:59 |只看該作者
Ckn_n 發表於 17-10-8 16:40
我經期成日遲,上次3/9黎,
今次反應好奇怪,28/9開始個人好攰好攰,頭重重,我以為自己作感冒,食左粒感冒 ...

有無相呀?


複式洋房

積分: 216


5#
發表於 17-10-8 19:36 |只看該作者
sasa0516 發表於 17-10-8 16:59
有無相呀?

今朝3條都冇影相呀,
呢條係岩岩驗既,有條好淺好淺既線

如果真係中左,
條線係咪會一日比一日深色?
1507462486494.JPEG


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


6#
發表於 17-10-8 19:43 |只看該作者
Ckn_n 發表於 17-10-8 19:36
今朝3條都冇影相呀,
呢條係岩岩驗既,有條好淺好淺既線

係呀…你明早再驗 睇有無比呢條深


男爵府

積分: 9661


7#
發表於 17-10-8 19:44 |只看該作者

回覆樓主

中呀恭喜哂


大宅

積分: 3678


8#
發表於 17-10-8 19:51 |只看該作者

回覆樓主

我都5/10開始流d 啡同紅...但又唔係黎m...小小咁黎...係抹先有!
但又冇任何懷孕徵狀所以唔敢驗


複式洋房

積分: 216


9#
發表於 17-10-8 20:25 |只看該作者
BBmaruko 發表於 17-10-8 19:51
我都5/10開始流d 啡同紅...但又唔係黎m...小小咁黎...係抹先有!
但又冇任何懷孕徵狀所以唔敢驗:bash ...

你都快d驗下。。
我啡左成個星期。。
今日開始冇流,剩係有時去完廁所有,有時夾住血絲,有時少少啡。。


大宅

積分: 1282


10#
發表於 17-10-8 21:10 |只看該作者

回覆樓主

5/10 dd 早一星期胃氣好勁 直到十月就除左訓教之外都ur氣 一朝早訓醒係床就開始 訓著就不ur 試過驗 未驗到 未來m
今早發現啡色分泌 個人精神一般 4肢好攰 行一步都拉牛上樹咁


別墅

積分: 911


11#
發表於 17-10-8 21:11 |只看該作者
Ckn_n 發表於 17-10-8 19:36
今朝3條都冇影相呀,
呢條係岩岩驗既,有條好淺好淺既線

Bingo 呀,恭喜
流啡趁佢未大出血之前,要中醫安胎或者西醫拎安胎藥
我之前就係太遲安胎
最後早期流產了


複式洋房

積分: 216


12#
發表於 17-10-8 21:15 |只看該作者
siuting91 發表於 17-10-8 21:10
5/10 dd 早一星期胃氣好勁 直到十月就除左訓教之外都ur氣 一朝早訓醒係床就開始 訓著就不ur 試過驗 未驗到 ...

你同我情況都算似, 你再留意下,過多幾日再驗


複式洋房

積分: 216


13#
發表於 17-10-8 21:16 |只看該作者
微笑女 發表於 17-10-8 21:11
Bingo 呀,恭喜
流啡趁佢未大出血之前,要中醫安胎或者西醫拎安胎藥
我之前就係太遲安胎

多謝你既意見,
不過係咪首先要睇睇西醫confirm左先?


別墅

積分: 911


14#
發表於 17-10-8 21:48 |只看該作者
Ckn_n 發表於 17-10-8 21:16
多謝你既意見,
不過係咪首先要睇睇西醫confirm左先?

線d有控就中架喇,因為綠d算唔敏感。
我個陣去西醫抽血驗hcg
然後佢再開安胎荷爾蒙藥比我
我係大出血先去睇醫生,所以食藥都保唔住
我個醫生好好,抽完血即晚親自打比我講指數
有需要pm我啦


複式洋房

積分: 216


15#
發表於 17-10-8 21:51 |只看該作者
微笑女 發表於 17-10-8 21:48
線d有控就中架喇,因為綠d算唔敏感。
我個陣去西醫抽血驗hcg
然後佢再開安胎荷爾蒙藥比我

醫生咁好既,
我pm左你。。 係邊區呀?


大宅

積分: 3678


16#
發表於 17-10-8 22:16 |只看該作者
Ckn_n 發表於 17-10-8 20:25
你都快d驗下。。
我啡左成個星期。。
今日開始冇流,剩係有時去完廁所有,有時夾住血絲,有時少少啡。。

我都係呀!!你有冇其他徵狀??


複式洋房

積分: 216


17#
發表於 17-10-9 06:52 |只看該作者
BBmaruko 發表於 17-10-8 22:16
我都係呀!!你有冇其他徵狀??

有呀,朝早一起身就覺得好想嘔,
行得耐又會突然想嘔。。
有時肚餓,但食幾啖飯又覺得冇乜胃口

仲有個人頭暈暈,好易攰


大宅

積分: 3678


18#
發表於 17-10-9 10:00 |只看該作者
Ckn_n 發表於 17-10-9 06:52
有呀,朝早一起身就覺得好想嘔,
行得耐又會突然想嘔。。
有時肚餓,但食幾啖飯又覺得冇乜胃口
我乜反應都冇!!!淨係下腹時不時有D酸酸冤冤既感覺!!!
都唔知驗唔驗好唔想失望!


複式洋房

積分: 216


19#
發表於 17-10-9 12:08 |只看該作者
BBmaruko 發表於 17-10-9 10:00
我乜反應都冇!!!淨係下腹時不時有D酸酸冤冤既感覺!!!
都唔知驗唔驗好唔想失望!
...

我好明白你既感受
我都試左有成年時間,中間都失望過好多次,今次係第一見到有淺粉紅線,我真係有d唔係太相信。

我希望今次係真既,我會去睇醫生再confirm.

希望你都一樣有好消息


大宅

積分: 3678


20#
發表於 17-10-10 11:15 |只看該作者
Ckn_n 發表於 17-10-9 12:08
我好明白你既感受
我都試左有成年時間,中間都失望過好多次,今次係第一見到有淺粉紅線,我真係有d唔係太 ...

我驗左了...係咪連控都冇.........
myimage.jpg

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo