想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   2


複式洋房

積分: 287


1#
發表於 17-10-13 19:56 |只看該作者
本帖最後由 YUK774 於 17-10-13 19:58 編輯

事原我星期二自己驗孕,十個有十個話有,甘我今日末去普通診所再驗,第一次医生話無BB,甘我攞張相俾佢睇,佢又話可能係有,又驗多次同樣結果係無,医生都話你兩星期後再返嚟驗多次,以家要當自己有咗甘,我真係攪到一嚿雲
20171011_132922.JPEG


大宅

積分: 2384


2#
發表於 17-10-13 21:06 |只看該作者
YUK774 發表於 17-10-13 19:56
事原我星期二自己驗孕,十個有十個話有,甘我今日末去普通診所再驗,第一次医生話無BB,甘我攞張相俾佢睇, ...

你dd幾時?遲左幾多日冇黎M?
你隔日再驗,有加深就冇問題架喇


大宅

積分: 3400


3#
發表於 17-10-13 21:45 |只看該作者
YUK774 發表於 17-10-13 19:56
事原我星期二自己驗孕,十個有十個話有,甘我今日末去普通診所再驗,第一次医生話無BB,甘我攞張相俾佢睇, ...

荷爾蒙濃度未夠, 過多幾日睇睇


男爵府

積分: 9959


4#
發表於 17-10-13 22:40 |只看該作者
YUK774 發表於 17-10-13 19:56
事原我星期二自己驗孕,十個有十個話有,甘我今日末去普通診所再驗,第一次医生話無BB,甘我攞張相俾佢睇, ...

太早期, 唔係晨v唔夠濃度, 你預兩條線明顯既時候去就最好, 最好晨v去tim


複式洋房

積分: 471


5#
發表於 17-10-14 00:11 |只看該作者
仲係好淺色呀~~過多幾日再驗啦~
到時明顯有兩條線再去診所驗拎懷孕證明~


複式洋房

積分: 436


6#
發表於 17-10-14 08:54 |只看該作者
cavy0511 發表於 17-10-13 22:40
太早期, 唔係晨v唔夠濃度, 你預兩條線明顯既時候去就最好, 最好晨v去tim

通常遲來經幾多日才會深色?


男爵府

積分: 9959


7#
發表於 17-10-14 10:23 |只看該作者
lazimanman0222 發表於 17-10-14 08:54
通常遲來經幾多日才會深色?

如果你排卵準既話due day +2已經可以
因為通常私人診所醫生驗孕都要一分鐘內見淺線先會開


複式洋房

積分: 436


8#
發表於 17-10-14 10:30 |只看該作者
cavy0511 發表於 17-10-14 10:23
如果你排卵準既話due day +2已經可以
因為通常私人診所醫生驗孕都要一分鐘內見淺線先會開
...

就算淡色都會開?


複式洋房

積分: 436


9#
發表於 17-10-14 10:32 |只看該作者
cavy0511 發表於 17-10-14 10:23
如果你排卵準既話due day +2已經可以
因為通常私人診所醫生驗孕都要一分鐘內見淺線先會開
...

錦淡可以嗎?
20171014_051735.JPEG
20171014_051914.JPEG


男爵府

積分: 9959


10#
發表於 17-10-14 12:56 |只看該作者
lazimanman0222 發表於 17-10-14 10:30
就算淡色都會開?

本帖最後由 cavy0511 於 17-10-14 12:58 編輯

要一分鐘內見線, 我去私家診所都係咁上下深, 但你唔可以以乾左既顏色作準
我建議你等多2日, 唔係佢唔開你就曬錢


複式洋房

積分: 436


11#
發表於 17-10-14 13:06 |只看該作者
cavy0511 發表於 17-10-14 12:56
本帖最後由 cavy0511 於 17-10-14 12:58 編輯

要一分鐘內見線, 我去私家診所都係咁上下深, 但你唔可以 ...

好的


大宅

積分: 1258


12#
發表於 17-10-20 19:22 |只看該作者
YUK774 發表於 17-10-13 19:56
事原我星期二自己驗孕,十個有十個話有,甘我今日末去普通診所再驗,第一次医生話無BB,甘我攞張相俾佢睇, ...

其實直接抽血就知你有冇懷孕la
樓主,醫生無建議嗎?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo