想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2377

BK Milk勳章


1#
發表於 17-10-14 22:50 |只看該作者
本帖最後由 dadamatrix 於 17-10-16 20:40 編輯

我3/10有拉絲,我以為排卵,但體溫去到5/10先升,我究竟係3定5排卵?幾時先係DD?我本身有多囊,食左3個cycle排卵藥都唔中,今個cycle停左,Day 1係25/8,呢排個胸好痛好痛,掂一掂都痛,但綠d係白雪雪,唔知幾時先可以驗....

如果我5號排,咁係咪即係無機啦?


myimage.jpg
myimage.jpg


侯爵府

積分: 21950


2#
發表於 17-10-15 00:07 |只看該作者
dadamatrix 發表於 17-10-14 22:50
我3/10有拉絲,我以為排卵,但體溫去到5/10先升,我究竟係3定5排卵?幾時先係DD?我本身有多囊,食左3個cycl ...

體温升就係排左,拉絲通常係排前幾日已經出現,最快可以係排卵後第10 日驗


大宅

積分: 2377

BK Milk勳章


3#
發表於 17-10-15 00:28 |只看該作者
freshrose 發表於 17-10-15 00:07
體温升就係排左,拉絲通常係排前幾日已經出現,最快可以係排卵後第10 日驗
...

哎也,蠢左tim...我剩係拉絲個日有dodo.....之後無,睇黎都係食白果


侯爵府

積分: 21950


4#
發表於 17-10-15 08:06 |只看該作者
dadamatrix 發表於 17-10-15 00:28
哎也,蠢左tim...我剩係拉絲個日有dodo.....之後無,睇黎都係食白果
...

其實以後可以見到拉絲就隔日做


大宅

積分: 1729


5#
發表於 17-10-15 10:13 |只看該作者

回覆樓主:

10/5 排
拉絲日不等於排


大宅

積分: 2728


6#
發表於 17-10-15 16:54 |只看該作者
其實你10月3do左機會都大。 精子係身體入面生存到3日

訓唔著


大宅

積分: 2377

BK Milk勳章


7#
發表於 17-10-16 00:04 |只看該作者
besslyp 發表於 17-10-15 16:54
其實你10月3do左機會都大。 精子係身體入面生存到3日

希望啦,承你貴言


子爵府

積分: 11612

畀面勳章


8#
發表於 17-10-16 03:35 |只看該作者
dadamatrix 發表於 17-10-15 00:28
哎也,蠢左tim...我剩係拉絲個日有dodo.....之後無,睇黎都係食白果
...

拉絲係代表準備排
一見有拉絲,個3日內隔日do穩陣

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo