想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1588


1#
發表於 17-10-18 08:39 |只看該作者
又無深粗。。以為今日會深粗。。好唔開心
myimage.jpg


侯爵府

積分: 21950


2#
發表於 17-10-18 08:40 |只看該作者
Maimaiball 發表於 17-10-18 08:39
又無深粗。。以為今日會深粗。。好唔開心

尋日咪深粗……已經排左


大宅

積分: 1588


3#
發表於 17-10-18 09:24 |只看該作者
freshrose 發表於 17-10-18 08:40
尋日咪深粗……已經排左

請問未夠深都算係代表有排卵ma?因我上個月九月第16天個日真係有全日深粗。。
同我16號夜dodo完今晚do多次都有機ma?謝謝你
myimage.jpg


侯爵府

積分: 21950


4#
發表於 17-10-18 09:26 |只看該作者
回覆 Maimaiball 的帖子

你CHECK 得咁唔密可能你自己MISS 左, 其實如果你有分泌就應該要CHECK 密D


大宅

積分: 1588


5#
發表於 17-10-18 09:30 |只看該作者
freshrose 發表於 17-10-18 09:26
回覆 Maimaiball 的帖子

你CHECK 得咁唔密可能你自己MISS 左, 其實如果你有分泌就應該要CHECK 密D ...

哦哦明白!唉我都後悔。。下次chk密啲先我以為琴日未夠深今日先深粗諗住今日先chk密啲點知就排咗謝謝你呀


大宅

積分: 1588


6#
發表於 17-10-18 09:31 |只看該作者

回覆樓主

其實我怕係無排卵。。


男爵府

積分: 6415


7#
發表於 17-10-18 09:34 |只看該作者
Maimaiball 發表於 17-10-18 09:30
哦哦明白!唉我都後悔。。下次chk密啲先我以為琴日未夠深今日先深粗諗住今日先chk密啲點知就排咗 ...

有尋日咁深就最少一日2支,算深啦~~心思思咪補多次啦


大宅

積分: 1588


8#
發表於 17-10-18 09:37 |只看該作者
laisausau 發表於 17-10-18 09:34
有尋日咁深就最少一日2支,算深啦~~心思思咪補多次啦

知道明白!預左今個月無機下個cycle會chk密啲thx


子爵府

積分: 11612

畀面勳章


9#
發表於 17-10-18 09:52 |只看該作者
Maimaiball 發表於 17-10-18 09:37
知道明白!預左今個月無機下個cycle會chk密啲thx

如見深粗應盡量每隔4小時驗紅D,加油啦


侯爵府

積分: 21950


10#
發表於 17-10-18 09:57 |只看該作者
Maimaiball 發表於 17-10-18 09:31
其實我怕係無排卵。。

有無排, 一量體溫就知喇


大宅

積分: 1588


11#
發表於 17-10-18 11:05 |只看該作者
kathylala 發表於 17-10-18 09:52
如見深粗應盡量每隔4小時驗紅D,加油啦

多謝你


大宅

積分: 1588


12#
發表於 17-10-18 11:06 |只看該作者
freshrose 發表於 17-10-18 09:57
有無排, 一量體溫就知喇

我無量體溫太大壓力了


大宅

積分: 1588


13#
發表於 17-10-18 11:08 |只看該作者
kathylala 發表於 17-10-18 09:52
如見深粗應盡量每隔4小時驗紅D,加油啦

即係尋日都算深粗ma。。我以為未算


侯爵府

積分: 21275


14#
發表於 17-10-18 12:44 |只看該作者
Maimaiball 發表於 17-10-18 08:39
又無深粗。。以為今日會深粗。。好唔開心

你一日驗一次唔得架!17號深粗你要4小時驗一次 深粗就dodo 一次
你驗既次數太小啦


侯爵府

積分: 21275


15#
發表於 17-10-18 12:45 |只看該作者
Maimaiball 發表於 17-10-18 11:08
即係尋日都算深粗ma。。我以為未算

唔怕,下個月就知道點驗法

我只係深粗do左一次,依家4weeks4days
加油!


大宅

積分: 1588


16#
發表於 17-10-18 14:01 |只看該作者
tpcmela 發表於 17-10-18 12:45
唔怕,下個月就知道點驗法

我只係深粗do左一次,依家4weeks4days

恭喜我15do左次諗住今晚再do唔知得唔得呢。。


侯爵府

積分: 21275


17#
發表於 17-10-18 14:30 |只看該作者
Maimaiball 發表於 17-10-18 14:01
恭喜我15do左次諗住今晚再do唔知得唔得呢。。

試多幾次無壞


大宅

積分: 1588


18#
發表於 17-10-18 14:35 |只看該作者
tpcmela 發表於 17-10-18 14:30
試多幾次無壞

thx


複式洋房

積分: 416


19#
發表於 17-10-18 15:35 |只看該作者
tpcmela 發表於 17-10-18 12:44
你一日驗一次唔得架!17號深粗你要4小時驗一次 深粗就dodo 一次
你驗既次數太小啦
...

請問點解要深粗後4小時check一次?如果check到淺左返緊工都dodo唔到,咁仲要check咁密嗎?


大宅

積分: 2621


20#
發表於 17-10-18 15:46 |只看該作者
tpcmela 發表於 17-10-18 12:45
唔怕,下個月就知道點驗法

我只係深粗do左一次,依家4weeks4days

你好叻呀,我追埋由深粗轉淺前五六個鐘dodo都唔中已經食埋排卵藥!今個cycle諗住轉陣,但未度到幾時dodo好

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo