想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1212


1#
發表於 17-10-19 15:54 |只看該作者
我1月小產後經期亂由35日至差不多60日,上月回正常32日,今次週期未到,行房有血絲,程式是已過排卵期,驗紅d並未轉深粗,搞邊科?


複式洋房

積分: 475


2#
發表於 17-10-19 15:57 |只看該作者
Patriciapang 發表於 17-10-19 15:54
我1月小產後經期亂由35日至差不多60日,上月回正常32日,今次週期未到,行房有血絲,程式是已過排卵期,驗 ...

我2月小上後keep住流啡紅絲、連續三個月、無黎m去左睇醫生話仲有組織未清晒、再清埋後、現在m期正常、建議去睇醫生(政府)

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo