想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 1454


1#
發表於 17-10-20 09:21 |只看該作者
我用紅D check, 1/10晚由深轉淺 , 正常dd 16/10 ,
dd 當日用紅d綠d都係白板, 但到今天20/10 仲未黎m,
咁究竟係我遲排? 定係其實唔一定係14日??


大宅

積分: 1918


2#
發表於 17-10-20 09:34 |只看該作者
magicyoyo 發表於 17-10-20 09:21
我用紅D check, 1/10晚由深轉淺 , 正常dd 16/10 ,
dd 當日用紅d綠d都係白板, 但到今天20/10 仲未黎m,
咁究 ...

都唔一定係14日嫁,因為我之前試過排卵後11日就黎m,但就多數唔會超過14日


大宅

積分: 1440


3#
發表於 17-10-20 09:51 |只看該作者
唔一定14日架, 只係通常14日
我都試過排卵後15, 16日先黎period
不過你都遲左幾日, 有冇驗孕呀?


伯爵府

積分: 18779


4#
發表於 17-10-20 10:48 |只看該作者
hkbusfan 發表於 17-10-20 09:51
唔一定14日架, 只係通常14日
我都試過排卵後15, 16日先黎period
不過你都遲左幾日, 有冇驗孕呀? :fortunate ...

本帖最後由 minikin 於 17-10-20 10:49 編輯

加油


大宅

積分: 1454


5#
發表於 17-10-20 11:29 |只看該作者
hkbusfan 發表於 17-10-20 09:51
唔一定14日架, 只係通常14日
我都試過排卵後15, 16日先黎period
不過你都遲左幾日, 有冇驗孕呀? :fortunate ...

未驗呀...尋晚綠d繼續白板
唔想驗
想快啲m到
下個period再加油
諗緊去唔去飲涼茶><


大宅

積分: 1440


6#
發表於 17-10-20 11:49 |只看該作者
magicyoyo 發表於 17-10-20 11:29
未驗呀...尋晚綠d繼續白板
唔想驗
想快啲m到
會唔會係綠D 唔夠敏感?紅D 深唔深色呀? 體溫有冇keep 住升?


琥珀宮

積分: 197061

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 15週年勳章


7#
發表於 17-10-20 11:55 |只看該作者

人人不同, 未必一定14日架, 14日只係參考指標
樓主, 祝福你


大宅

積分: 1454


8#
發表於 17-10-20 12:23 |只看該作者
hkbusfan 發表於 17-10-20 11:49
會唔會係綠D 唔夠敏感?紅D 深唔深色呀? 體溫有冇keep 住升?

紅d 淺粉紅呀⋯⋯
所以我都打定輸數

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo