想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2032


1#
發表於 17-10-24 15:01 |只看該作者
死啦,我真係好擔心,本來驗到有,開心左一日,都唔感太開心. 依家胸漲的感覺好似無曬,我星期四去照胎LONG,我真係好擔心,我2年前試過照唔到閃閃,我好擔心會再發生......


大宅

積分: 1494


2#
發表於 17-10-24 15:08 |只看該作者

回覆樓主

唔好擔心。放鬆心情。訓多d。休息多d


琥珀宮

積分: 197061

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 15週年勳章


3#
發表於 17-10-24 15:48 |只看該作者


大宅

積分: 1616


4#
發表於 17-10-24 22:11 |只看該作者

回覆樓主:

都擔心唔黎, 放鬆啲


大宅

積分: 1264


5#
發表於 17-10-24 23:09 |只看該作者
babyyanyanpig 發表於 17-10-24 15:01
死啦,我真係好擔心,本來驗到有,開心左一日,都唔感太開心. 依家胸漲的感覺好似無曬,我星期四去照胎LONG,我真 ...

唔好咁擔心!正面啲!加油

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo