想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1325


1#
發表於 17-10-28 09:06 |只看該作者
引產後調理左差唔多半年,試左1,2次都唔成功,又話產後半年係黃金期?我好驚係自己身體有事自己唔知!


伯爵府

積分: 19467

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


2#
發表於 17-10-28 12:03 |只看該作者

回覆樓主

情緒都好影響懷孕
不如抱住平常心放鬆去試
反而有意想不到效果


我~好~幸~福~呀~


複式洋房

積分: 163


3#
發表於 17-11-3 04:17 |只看該作者
Yup88 發表於 17-10-28 09:06
引產後調理左差唔多半年,試左1,2次都唔成功,又話產後半年係黃金期?我好驚係自己身體有事自己唔知!:pit ...

有無對準排卵期試


大宅

積分: 1325


4#
發表於 17-11-3 16:42 |只看該作者
Gracebaby00 發表於 17-11-3 04:17
有無對準排卵期試

有呀,但唔成功


大宅

積分: 3480


5#
發表於 17-11-3 18:25 |只看該作者
Yup88 發表於 17-10-28 09:06
引產後調理左差唔多半年,試左1,2次都唔成功,又話產後半年係黃金期?我好驚係自己身體有事自己唔知!:pit ...

我都冇喺黃金期再懷孕,我流產一年後至再有,繼續努力加油。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo