自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 29


1#
發表於 17-11-3 21:45 |只看該作者
本帖最後由 ftang444 於 17-11-3 21:46 編輯

本人未用過電匯..想去中銀到試下..但係對方係英國得一張DEBIT卡..請問匯$$ 要雙方有咩手續..唔該哂


水晶宮

積分: 69078

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


2#
發表於 17-11-3 21:54 |只看該作者
你去EK版即教育王國既海外留學版問,好多人答到你,果度好多子女起英國留學,答得好詳細。


民房

積分: 29


3#
發表於 17-11-3 22:00 |只看該作者
yuyueng 發表於 17-11-3 21:54
你去EK版即教育王國既海外留學版問,好多人答到你,果度好多子女起英國留學,答得好詳細。 ...
OKOK..唔該哂你


大宅

積分: 3647


4#
發表於 17-11-3 22:00 |只看該作者

回覆樓主:

要拎對方銀行全名,iban/swift code, bank address, bank account number, account holder full name 同埋 account currency, 可上網或去分行攪
要指示自己/對家/各自負責bank charges
㨂ordinary 或 express transfer (要加錢)
就ok


翡翠宮

積分: 93757

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


5#
發表於 17-11-3 22:35 |只看該作者

回覆樓主:

做中間人的銀行扣少少(有swift都要有當地佢有錢的銀行转过去,所以有中間人收費),收款銀行又扣少少。外国生活水平貴,应扣多过外国汇回來。


大宅

積分: 3265


6#
發表於 17-11-3 23:07 |只看該作者

回覆樓主

Ebanking做會平d,不過要等幾日register左個外國account先。


琥珀宮

積分: 169645


7#
發表於 17-11-3 23:35 |只看該作者
ftang444 發表於 17-11-3 21:45
本人未用過電匯..想去中銀到試下..但係對方係英國得一張DEBIT卡..請問匯$$ 要雙方有咩手續..唔該哂 ...

電匯就直接入錢去對方銀行戶口,對方不需要做任何手續。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo