想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 3452


1#
發表於 17-11-6 08:36 |只看該作者
請問有冇JM 在仁安做過打針iui 由見醫生到放精連針藥要幾$?


洋房

積分: 87


2#
發表於 17-11-6 19:50 |只看該作者
breadmother 發表於 17-11-6 08:36
請問有冇JM 在仁安做過打針iui 由見醫生到放精連針藥要幾$?

仁安網頁由得看, 我之前看過, 吾知而家有無。


大宅

積分: 3452


3#
發表於 17-11-6 20:03 |只看該作者
生育日記 發表於 17-11-6 19:50
仁安網頁由得看, 我之前看過, 吾知而家有無。

Ok. Thx


複式洋房

積分: 273


4#
發表於 17-11-7 05:52 |只看該作者

回覆樓主

睇情況你開藥用幾多,藥見唔見效12000-20000


大宅

積分: 3452


5#
發表於 17-11-7 10:20 |只看該作者
mememekk 發表於 17-11-7 05:52
睇情況你開藥用幾多,藥見唔見效12000-20000

謝謝。如果成$20000 次真是好貴


複式洋房

積分: 273


6#
發表於 17-11-7 10:23 |只看該作者

回覆樓主

如果你用藥唔理想就要見多幾次醫生,其實就係貴在醫生費,我第一次就快2萬,第二次萬5內。


大宅

積分: 3452


7#
發表於 17-11-7 10:27 |只看該作者
mememekk 發表於 17-11-7 10:23
如果你用藥唔理想就要見多幾次醫生,其實就係貴在醫生費,我第一次就快2萬,第二次萬5內。
...

謝謝你的解答,其實我可以在政府醫院做但因第一次在仁安做natural iui 一啲痛都冇,今次打針自己對仁安信心大d 因我陰道好易出血怕醫生手勢唔好會整到我,諗住唔太貴就去仁安,但我的case 應該會見醫生密,都係去政府算了。


複式洋房

積分: 273


8#
發表於 17-11-7 10:28 |只看該作者
breadmother 發表於 17-11-7 10:27
謝謝你的解答,其實我可以在政府醫院做但因第一次在仁安做natural iui 一啲痛都冇,今次打針自己對仁安信 ...

有得政府就去政府,其實都同婦檢差不多,加油


大宅

積分: 3452


9#
發表於 17-11-7 10:30 |只看該作者
mememekk 發表於 17-11-7 10:28
有得政府就去政府,其實都同婦檢差不多,加油

為左慳返d我會加油。你係仁安做了多少次?


別墅

積分: 740


10#
發表於 17-11-7 13:22 |只看該作者
breadmother 發表於 17-11-6 08:36
請問有冇JM 在仁安做過打針iui 由見醫生到放精連針藥要幾$?

大約13000-15000,睇覆診次數,用藥分量。星期日植入又會有另外貴D


大宅

積分: 3452


11#
發表於 17-11-7 13:48 |只看該作者
回覆 www118 的帖子

thank you

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo