想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1175


1#
發表於 17-11-10 12:20 |只看該作者
本帖最後由 Hugmebaby 於 17-11-10 12:26 編輯

我5/11星期日用cb check 到笑哈哈,對照線亦深粗,當天同前一天都有同房,到星期一6/11去婦科照排卵時西醫話已經排左,因為冇卵泡同內膜好厚。之後7/11開始體温就keep 住36.5 up

但我今日去睇,中醫話體温升高即呢幾日先係開始排卵已經miss 左?又話day 12排太早唔好?

究竟邊個先岩?其實我信西醫照排卵,但唔明點解中醫咁肯定咁講?

希望jm解答 謝謝


大宅

積分: 1504


2#
發表於 17-11-10 12:35 |只看該作者
Hugmebaby 發表於 17-11-10 12:20
我5/11星期日用cb check 到笑哈哈,對照線亦深粗,當天同前一天都有同房,到星期一6/11去婦科照排卵時西醫 ...

升溫代表已經排左,排卵日是在升溫的前一天。你的cb、紅d、體溫及陰超結果都一致的。

我的中醫教我在高溫前三天及前一天各做一次,高溫後可以休息下。


大宅

積分: 1175


3#
發表於 17-11-10 14:00 |只看該作者
Leira 發表於 17-11-10 12:35
升溫代表已經排左,排卵日是在升溫的前一天。你的cb、紅d、體溫及陰超結果都一致的。

我的中醫教我在高溫 ...

多謝回覆,咁我都放心點 但唔明點解我個中醫咁講話升温同房先大機會


大宅

積分: 1504


4#
發表於 17-11-10 14:19 |只看該作者
Hugmebaby 發表於 17-11-10 14:00
多謝回覆,咁我都放心點 但唔明點解我個中醫咁講話升温同房先大機會
...

我的中醫在我排卵前及排後所開的中藥是不同的,建議你看多一個比較下。


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo