立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 9918
大宅
積分: 2262
jarjarjar 發表於 17-11-15 11:50 今日已經dd+6拉6d自dd起就一直有個淺印,我已經不抱bingo嘅希望了,亦知道應該係化學,但點解甘耐 ...
積分: 1330
rwkk 發表於 17-11-15 21:20 我第一次化學,dd+4 見鮮血,第2次就dd+10!
積分: 1212
jarjarjar 發表於 17-11-15 21:43 請問before流血前會唔會有其他唔舒服嘅症狀架,腰會痛嗎?
侯爵府
積分: 21950
積分: 1309
freshrose 發表於 17-11-15 21:55 我無,我dd+6 化學,但化學個日勁痛
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy