想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2051


1#
發表於 17-11-16 23:05 |只看該作者
本帖最後由 Wingyan.liu88 於 17-11-16 23:06 編輯

dd21號


myimage.jpg
myimage.jpg


男爵府

積分: 5267


2#
發表於 17-11-16 23:57 |只看該作者
Wingyan.liu88 發表於 17-11-16 23:05
dd21號

用綠D check check


大宅

積分: 2051


3#
發表於 17-11-17 00:07 |只看該作者
g_annali 發表於 17-11-16 23:57
用綠D check check

啱啱check白板


大宅

積分: 2621


4#
發表於 17-11-17 00:26 |只看該作者

回覆樓主

仲有幾日先dd,不如樓主過幾日先再驗吧!我覺得你有點緊張過度,放鬆點啦!


大宅

積分: 2051


5#
發表於 17-11-17 00:28 |只看該作者
librarychan 發表於 17-11-17 00:26
仲有幾日先dd,不如樓主過幾日先再驗吧!我覺得你有點緊張過度,放鬆點啦!
...

我好無信心阿,一路以為後生25歲應該會一擊就中,點知得一擊中唔到,今個月check哂排卵都五中既話,我會好失望


大宅

積分: 2324


6#
發表於 17-11-17 00:49 |只看該作者
Wingyan.liu88 發表於 17-11-17 00:28
我好無信心阿,一路以為後生25歲應該會一擊就中,點知得一擊中唔到,今個月check哂排卵都五中既話,我會好 ...

你個D似M前控,你放心25歲好後生,我第一胎20幾歲都要三個月才有,你比半年時間自己你應該好快有


男爵府

積分: 9959


7#
發表於 17-11-17 01:35 |只看該作者
Wingyan.liu88 發表於 17-11-17 00:28
我好無信心阿,一路以為後生25歲應該會一擊就中,點知得一擊中唔到,今個月check哂排卵都五中既話,我會好 ...

太緊張就好難中, 身體有壓力呀, 咁樣係好難受孕架


大宅

積分: 1212


8#
發表於 17-11-17 03:32 |只看該作者

回覆樓主:

m前啦!不是下下一擊中架,我第一胎都成年才有


大宅

積分: 2051


9#
發表於 17-11-17 09:20 |只看該作者

回覆樓主

我己經生左一個追第二個,個女依架三歲正正返學,所以想追多個

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo