想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1581


1#
發表於 17-11-17 12:11 |只看該作者
有冇人打過安胎針?我尋日打完,打落左手臂,但一整晚都痛,係腫左,隻手遞高少少就痛,打過此針嘅有咁嘅問題嗎?


複式洋房

積分: 294


2#
發表於 17-11-25 16:14 |只看該作者
hayman272 發表於 17-11-17 12:11
有冇人打過安胎針?我尋日打完,打落左手臂,但一整晚都痛,係腫左,隻手遞高少少就痛,打過此針嘅有咁嘅問 ...

你打油針,我也是打完油針在屁股便腫起了.


大宅

積分: 1581


3#
發表於 17-11-25 17:20 |只看該作者
YoyoChang 發表於 17-11-25 16:14
你打油針,我也是打完油針在屁股便腫起了.

咩油針?我打落手臂,腫左六日才冇事。


複式洋房

積分: 294


4#
發表於 17-11-25 18:21 |只看該作者
hayman272 發表於 17-11-25 17:20
咩油針?我打落手臂,腫左六日才冇事。

咪安胎針等於油針lor


大宅

積分: 1581


5#
發表於 17-11-25 19:00 |只看該作者
YoyoChang 發表於 17-11-25 18:21
咪安胎針等於油針lor

哦!原來係咁解


大宅

積分: 1581


6#
發表於 17-11-25 23:48 |只看該作者
YoyoChang 發表於 17-11-25 16:14
你打油針,我也是打完油針在屁股便腫起了.

哇!打 Pat Pat,腫左點坐?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo