想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2010


1#
發表於 17-11-20 20:19 |只看該作者
本帖最後由 Mamolin 於 17-11-20 20:23 編輯

我用晨尿度,係咪唔準架?試過用返工啲時間度條線相對比較淺⋯


琥珀宮

積分: 197061

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 15週年勳章


2#
發表於 17-11-20 22:33 |只看該作者
唔可以用晨V,,
盡可能於排卵高峰期使用
用前兩小時盡可能唔好飲咁多水
以免影響測試結果


別墅

積分: 513


3#
發表於 17-11-20 23:23 |只看該作者

回覆樓主

唔可在用晨v架 我一直錯左添
我跟clearblue一齊用晨v阿 唉
錯哂


複式洋房

積分: 474


4#
發表於 17-11-21 08:47 |只看該作者
Mamolin 發表於 17-11-20 20:19
我用晨尿度,係咪唔準架?試過用返工啲時間度條線相對比較淺⋯

通常晨早一次,晚上臨瞓一次,咁準啲。


侯爵府

積分: 21275


5#
發表於 17-11-21 11:00 |只看該作者
Mamolin 發表於 17-11-20 20:19
我用晨尿度,係咪唔準架?試過用返工啲時間度條線相對比較淺⋯

説明書建議10am至8pm


大宅

積分: 2010


6#
發表於 17-11-21 18:24 |只看該作者
芝麻囡 發表於 17-11-20 23:23
唔可在用晨v架 我一直錯左添
我跟clearblue一齊用晨v阿 唉
錯哂

我都錯晒⋯⋯


大宅

積分: 2010


7#
發表於 17-11-21 18:25 |只看該作者
la_source 發表於 17-11-20 22:33
唔可以用晨V,,
盡可能於排卵高峰期使用
用前兩小時盡可能唔好飲咁多水

好,咁我試一試先。 thanks !


男爵府

積分: 8975

育兒性格勳章 畀面勳章


8#
發表於 17-11-21 18:30 |只看該作者
Mamolin 發表於 17-11-20 20:19
我用晨尿度,係咪唔準架?試過用返工啲時間度條線相對比較淺⋯

雖然話晨v 唔準,當接近排卵期,但係我都係用晨v + 放工返黎再check


琥珀宮

積分: 197061

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 15週年勳章


9#
發表於 17-11-21 19:09 |只看該作者
Mamolin 發表於 17-11-21 18:25
好,咁我試一試先。 thanks !

加油
加油
努力
努力不懈


大宅

積分: 2010


10#
發表於 17-11-21 20:45 |只看該作者
little_stars 發表於 17-11-21 18:30
雖然話晨v 唔準,當接近排卵期,但係我都係用晨v + 放工返黎再check

明白!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo