立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1804
積分: 1321
做人要開心 發表於 17-11-23 08:09 尋日收報告,我5粒做PGS都異常,無得放。仲有3粒DAY5 無做PGS, 唉…唔敢放。。 請問有無人都試過全軍覆沒 ...
男爵府
積分: 8722
積分: 3452
bbbchoco 發表於 17-11-23 11:01 仲有3粒DAY 5 唔可以做PGS? 博唔博視乎你同C6 本身係咪染色體異常先至做PGS? 定還是純粹因為高齡先做?
breadmother 發表於 17-11-23 13:04 染色體異常怎樣知?你上年失敗后又從新打針抽卵?
做人要開心 發表於 17-11-23 13:39 請問你兩次ivf中間,有無食d咩/做d咩去提升機會?
bbbchoco 發表於 17-11-23 14:05 都係食下PRENTAL既SUPPLEMENT, 開針之前一個月開始食DHEA 同埋Q 10 同埋今次有跑步... ...
breadmother 發表於 17-11-23 18:16 Q10 n DHEA 係咪食到抽卵就停?
積分: 1324
bbbchoco 發表於 17-11-23 14:03 驗血知. YES, 重新抽卵
別墅
積分: 602
loktin_02 發表於 17-11-30 23:02 請問你放完mosaic 的卵,成功嗎?thanks
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy