嬰兒醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 6


1#
發表於 09-2-25 11:06 |只看該作者
我阿B由2周起成日夜晚不肯睡,相熟中醫推介:
甘草大棗小麥湯 - 甘草5克, 小麥20克,大棗5枚, 煲30分鐘至約2碗水, 日常當水飲, 功効: 安神, 健脾胃.
我們每2-3日煲一次, 至今剛滿月, 幾好. 希望幫到有需要BB


大宅

積分: 3713


2#
發表於 09-2-26 20:27 |只看該作者
原帖由 New_BaBa 於 09-2-25 11:06 發表
我阿B由2周起成日夜晚不肯睡,相熟中醫推介:
甘草大棗小麥湯 - 甘草5克, 小麥20克,大棗5枚, 煲30分鐘至約2碗水, 日常當水飲, 功効: 安神, 健脾胃.
我們每2-3日煲一次, 至今剛滿月, 幾好. 希望幫到有需要BB ...


請問乜野係大棗棗? 係唔係即是紅棗?
[img align=left]http://onfinite.com/libraries/487250/185.jpg[/img]我愛小端宜 :-D


大宅

積分: 4605


3#
發表於 09-2-26 22:50 |只看該作者
初生bb多數都係咁架喎, 佢地仲未滿月, 又未識分日夜, 同埋係媽媽肚裡面咁耐, 通常都覺得冇乜安全感, 成日喊 ~~
bb咁細就比呢d野佢飲, 會唔會唔係幾好呢 ~~


民房

積分: 6


4#
發表於 09-3-3 14:08 |只看該作者

回覆 # 的文章

既是 南棗


民房

積分: 6


5#
發表於 09-3-3 14:10 |只看該作者

回覆 # 的文章

是啊,我地都不想阿B食薬,所以給他飲的安全的茶水,已有改善就立即停飲

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo