懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2700


1#
發表於 09-2-26 13:46 |只看該作者
如題


珍珠宮

積分: 41839


2#
發表於 09-2-26 13:47 |只看該作者
5:30pm-8:30pm


別墅

積分: 584


3#
發表於 09-2-26 13:51 |只看該作者
想問下去到產後房o既時候, bb係唔係會放係媽咪床邊架?



大宅

積分: 2700


4#
發表於 09-2-26 14:14 |只看該作者
我都好想知, 係就好lor, 可以成日見住阿b...

原帖由 wywlee 於 09-2-26 13:51 發表
想問下去到產後房o既時候, bb係唔係會放係媽咪床邊架?


大宅

積分: 3768


5#
發表於 09-2-26 14:17 |只看該作者
我都想知!

如果bb放響媽媽床側邊, 咁媽媽去廁所或者行開行埋果陣咪好危險? 我好擔心會唔會有傻佬傻婆入去偷B


大宅

積分: 2700


6#
發表於 09-2-26 14:22 |只看該作者
tks!!!!

原帖由 咖央 於 09-2-26 13:47 發表
5:30pm-8:30pm


複式洋房

積分: 441


7#
發表於 09-2-26 14:34 |只看該作者
生完大約比你休息約6個鐘到,姑娘會推BB放在媽媽床側邊,我上次生完都休息咗8-10個鍾先推BB去我床邊.


大宅

積分: 2700


8#
發表於 09-2-26 14:36 |只看該作者
咁係咪之後就一直擺到我出院為止ga la?

原帖由 wasabi 於 09-2-26 14:34 發表
生完大約比你休息約6個鐘到,姑娘會推BB放在媽媽床側邊,我上次生完都休息咗8-10個鍾先推BB去我床邊.


珍珠宮

積分: 41839


9#
發表於 09-2-26 15:03 |只看該作者
我想補充,如果生左bb,兒科醫生會即時check bb, bb無乜問題,會去到產後房(8E或 8F,或9樓如果係公務員),到你起到身去到廁所就比返你0係床邊照顧. 產後房姑娘好嚴,唔會俾其他人0係非探訪時間入去, 探訪都只限每次2人入去, 而且bb有防盜手環,一出門口會有感應器會大響.
如果兒科醫生認為佢有需要觀察或到兒科病房照顧, 就會送佢去兒科病房,果度係7B,係0係另一座大樓7樓(不是EF座),7B入面全部都係newborn bb, 只限父母登記同入去探bb.有時姑娘會認得邊個係父母. 假如bb要到兒科病房, 唔好太擔心,我0係產後房時, 我同埋有部份產婦bb都去左兒科,唔係大問題.


珍珠宮

積分: 41839


10#
發表於 09-2-26 15:08 |只看該作者
仲有,0係 7B 父母一定有要有身份証,先可以入去,佢地會check電腦記錄係唔係父母. 同埋bb唔可以帶離病房、出院都會check得好嚴,唔駛擔心唔見bb


別墅

積分: 584


11#
發表於 09-2-26 15:29 |只看該作者
原帖由 咖央 於 09-2-26 15:03 發表
我想補充,如果生左bb,兒科醫生會即時check bb, bb無乜問題,會去到產後房(8E或 8F,或9樓如果係公務員),到你起到身去到廁所就比返你0係床邊照顧. 產後房姑娘好嚴,唔會俾其他人0係非探訪時間入去, 探訪都只限每次2人入 ...

清楚哂! thank you!



大宅

積分: 2700


12#
發表於 09-2-26 15:50 |只看該作者
哦...好詳細呀..咁pwh d security都ok wor...

原帖由 咖央 於 09-2-26 15:03 發表
我想補充,如果生左bb,兒科醫生會即時check bb, bb無乜問題,會去到產後房(8E或 8F,或9樓如果係公務員),到你起到身去到廁所就比返你0係床邊照顧. 產後房姑娘好嚴,唔會俾其他人0係非探訪時間入去, 探訪都只限每次2人入 ...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo