烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5054


1#
發表於 09-2-27 23:55 |只看該作者
我用緊係象印, 其實跟佢的食譜整白麵包, 都OK, 但隔日就差D, 同埋因為比BB食, 想再整軟D, 之前嘗試做中種, 但可能因為選擇程序, 請問有無用開此機的mami能提供食譜及做法, 非常唔該

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo