跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 5155


1#
發表於 09-2-28 21:17 |只看該作者
我翊翔食一餐晚飯要花1-1.5小時, 要玩成十幾樣玩具, 好頭痛.
有無BB現時自己畢飯食呢?


別墅

積分: 628


2#
發表於 09-2-28 22:28 |只看該作者
我個仔成日都話要自己畢飯食喎!


子爵府

積分: 11523


3#
發表於 09-3-1 01:35 |只看該作者
上兩星期開始亮晶晶同埋我地一齊食飯(午飯+晚飯), 佢自己"畢"飯食, 佢好企理架, 有一粒飯係枱面佢都立即用紙巾抹乾淨, 所以一餐飯要用好多紙巾, 勁唔環保 佢呢兩日又開始攪亂檔, 學我地夾餸, 不過係用spoon"畢", 成日攪到餸汁周圍都係 真係勞氣到飛起, 唔比佢又係到大喊, 但係有一樣讚亮晶晶就係通常我地食完飯前佢就會食完, 有一次佢未食完, 亮晶晶都會照收自己既碗筷, 我都唔會餵佢or等佢食完先收枱


子爵府

積分: 11523


4#
發表於 09-3-1 01:36 |只看該作者
上兩星期開始亮晶晶同埋我地一齊食飯(午飯+晚飯), 佢自己"畢"飯食, 佢好企理架, 有一粒飯係枱面佢都立即用紙巾抹乾淨, 所以一餐飯要用好多紙巾, 勁唔環保 佢呢兩日又開始攪亂檔, 學我地夾餸, 不過係用spoon"畢", 成日攪到餸汁周圍都係 真係勞氣到飛起, 唔比佢又係到大喊, 但係有一樣讚亮晶晶就係通常我地食完飯前佢就會食完, 有一次佢未食完, 亮晶晶都會照收自己既碗筷, 我都唔會餵佢or等佢食完先收枱


子爵府

積分: 12423

好媽媽勳章 畀面勳章


5#
發表於 09-3-1 15:07 |只看該作者
我隻仔間唔時,真係好間唔時兼心情好時咪畢1-2啖,基本上係唔會有呢個動作....最叻用手 (前世可能係印度人 ),當然95%係飯來張口啦! 近期最抵死係唔鍾意你用匙餵,要用筷子至肯食,俾佢吹脹...
近排仲要學人用筷子,成日吼你唔見就攞你對筷子篤d餸,正一未學行先學走....

原帖由 Pooh529 於 09-3-1 01:36 發表
上兩星期開始亮晶晶同埋我地一齊食飯(午飯+晚飯), 佢自己"畢"飯食, 佢好企理架, 有一粒飯係枱面佢都立即用紙巾抹乾淨, 所以一餐飯要用好多紙巾, 勁唔環保 佢呢兩日又開始攪亂檔, 學我 ...


禁止發言

積分: 1262


6#
發表於 09-3-2 00:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1578


7#
發表於 09-3-2 00:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9386

叻叻勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 09-3-2 00:38 |只看該作者
benson已經係自畢飯食,而家仲成日要用筷子'撩'餸食,煩死


大宅

積分: 1760


9#
發表於 09-3-2 09:58 |只看該作者
Jasmine 都係自己畢飯食, 飲湯都係自己畢


禁止發言

積分: 3176


10#
發表於 09-3-2 11:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 354


11#
發表於 09-3-2 11:37 |只看該作者
冧冧都係自己畢嘢食,不過食得好dirty;但起碼我有安落茶飯食。係急住食先會一人一匙羹鬥快餵;不過冧冧見到大人起勢咁食,佢就慌死蝕底咁同大人鬥快,所以dirty但食得快同多。
我係2007年3月1日出世架!

Welcome to My Blog:
http://hk.myblog.yahoo.com/csk0305


珍珠宮

積分: 48092

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


12#
發表於 09-3-2 12:00 |只看該作者
肚餓咪會自己係咁畢唔駛人餵羅, 唔肚餓就要慢慢餵佢了, 不過我唔會餵完佢先自己食架, 一邊餵佢一邊自己都係咁食.哈哈.

原帖由 Sokan 於 09-3-2 11:37 發表
冧冧都係自己畢嘢食,不過食得好dirty;但起碼我有安落茶飯食。係急住食先會一人一匙羹鬥快餵;不過冧冧見到大人起勢咁食,佢就慌死蝕底咁同大人鬥快,所以dirty但食得快同多。 ...
希望每天開心渡過 ;-)


大宅

積分: 2335


13#
發表於 09-3-2 13:38 |只看該作者
嘉嘉大約1歲半已經自己畢飯食, 重幾ok, 冇周圍都係. 不過有時見到枱有飯, 就會想拿上來食.
我都唸住開始比筷子佢用, 等佢try下.
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lbym.lilypie.com/TikiPic.php/J0EmUE7.jpg" width="59" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lbym.lilypie.com/J0Emp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie Kids Birthday tickers" /></a>


用戶要求終止服務

積分: 42699

好媽媽勳章


14#
發表於 09-3-2 14:03 |只看該作者
阿B只係識自己食粥,仲幫我餵埋阿妹
但自己食飯會食到一身都係


大宅

積分: 1993


15#
發表於 09-3-2 15:37 |只看該作者
律律係隻大懶蟲,食餅就會自己攞黎食,係playgroup會搶埋人地d餅,但食飯就吾肯自己食,但係出街食香腸又會自己搶住拎枝叉黎食,真係比佢激死.


別墅

積分: 786


16#
發表於 09-3-2 16:13 |只看該作者
恩恩都自己食架啦..都算ok啦.


伯爵府

積分: 16545


17#
發表於 09-3-2 16:28 |只看該作者
幾個月前已經自己畢飯食, 唔準人地餵好耐!
飲湯就要佢成隻碗捧住飲.
小朋友放暑假比平日更忙!


大宅

積分: 3789


18#
發表於 09-3-2 19:16 |只看該作者
un古都係自己畢, 一小小污濁(一粒飯係枱or係口水巾)都要我即時抺走, 所以, 我都係用咗好多紙巾.....


伯爵府

積分: 15132

好媽媽勳章 醒目開學勳章


19#
發表於 09-3-3 11:49 |只看該作者
原帖由 doraemonkate 於 09-3-2 19:16 發表
un古都係自己畢, 一小小污濁(一粒飯係枱or係口水巾)都要我即時抺走, 所以, 我都係用咗好多紙巾.....


阿仔都係喎...
一粒飯都要抺走先肯繼續架
佢都會自己畢飯, 但自己食唔係食好多, 好多時食到一半就開始玩, 有時我又親佢玩個時餵佢就食得多d
飲湯飲到一半就自己捧住隻碗飲...


子爵府

積分: 12423

好媽媽勳章 畀面勳章


20#
發表於 09-3-4 00:53 |只看該作者
係呀,屋企就懶到出汁,情願唔食都唔自己畢,出到街或者飲茶時見到d新鮮食物,就識自己食... 真係俾佢
我想問下各位媽咪點教小朋友用筷子食野?我都係放棄要佢用匙,可能教用筷子會有興趣D...
原帖由 as_sheep 於 09-3-2 15:37 發表
律律係隻大懶蟲,食餅就會自己攞黎食,係playgroup會搶埋人地d餅,但食飯就吾肯自己食,但係出街食香腸又會自己搶住拎枝叉黎食,真係比佢激死.


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo