烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 3680


1#
發表於 17-12-26 13:38 |只看該作者
薩莉亞真係性價比超高!!每個月都忍唔住去一次!最鍾意雞肉多莉亞 大家仲有冇咩心水推介?


大宅

積分: 2568


2#
發表於 18-1-16 23:34 |只看該作者

回覆樓主:

我中意佢嘅辣雞亦同青醬意粉
I Love Chip & Dale~~~~:-D:-D


大宅

積分: 1625


3#
發表於 18-1-17 09:21 |只看該作者
每星期梗去一次


男爵府

積分: 6798


4#
發表於 18-1-17 12:26 |只看該作者


禁止訪問

積分: 947


5#
發表於 18-1-17 13:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3680


6#
發表於 18-1-17 23:49 |只看該作者
babylover 發表於 18-1-16 23:34
我中意佢嘅辣雞亦同青醬意粉

雞翼都好正!!


珊瑚宮

積分: 119919


7#
發表於 18-1-19 23:42 |只看該作者

回覆樓主

牛一1小時午餐(豚肉一盒,其他所有蔬菜、丸類、飲品任食)北海道牛奶軟雪糕尤其正。

連加一$71.50


用戶要求終止服務

積分: 12736


8#
發表於 18-2-14 16:40 |只看該作者

回覆樓主

食過幾次,覺得真係麻麻地


複式洋房

積分: 207


9#
發表於 18-3-1 22:28 |只看該作者
其實本人都好鍾意,價錢又平,野食又吾錯


複式洋房

積分: 207


10#
發表於 18-3-1 22:28 |只看該作者
特別係果個pizza, 好夾我胃口,我喜歡像pizza包的感覺


男爵府

積分: 5687

母親節2025勳章


11#
發表於 18-3-15 21:58 |只看該作者
elainechannnn 發表於 17-12-26 13:38
薩莉亞真係性價比超高!!每個月都忍唔住去一次!最鍾意雞肉多莉亞 大家仲有冇咩 ...

分量少,賈錢照計貴咗。


子爵府

積分: 13627

玩具勳章 睛靈勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 18-3-17 19:26 |只看該作者
hkblueman 發表於 18-3-15 21:58
分量少,賈錢照計貴咗。

其實係架,不過都抵食過hut

我鍾意蒜蓉包,焗雞肉波菜,雞肉多利亞飯,鐵板蒜蓉雞扒


禁止訪問

積分: 1331


13#
發表於 18-3-22 08:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo