烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 1353


1#
發表於 18-1-5 14:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1063


2#
發表於 18-1-6 00:24 |只看該作者
cmanc 發表於 18-1-5 14:58
有冇咩牌子推介??唔介意貴少少
最緊要係好用,反正買一部都可以用到好多年
...

Miele


禁止訪問

積分: 892


3#
發表於 18-1-8 11:38 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1353


4#
發表於 18-1-8 13:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 830


5#
發表於 18-1-8 14:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 892


6#
發表於 18-1-8 17:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 892


7#
發表於 18-1-8 17:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1353


8#
發表於 18-1-8 18:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 892


9#
發表於 18-1-8 19:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1353


10#
發表於 18-1-9 16:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1353


11#
發表於 18-1-9 16:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2155


12#
發表於 18-1-9 17:40 |只看該作者
炸薯角 發表於 18-1-8 14:10
我都有睇過miele 啊
見到而家減緊價$8xxx,都幾抵

請問邊度有做discount呀?


禁止訪問

積分: 830


13#
發表於 18-1-9 18:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2155


14#
發表於 18-1-9 19:49 |只看該作者
炸薯角 發表於 18-1-9 18:34
我見好多電器鋪同百貨公司都做緊啊
個價好似都一樣

Thank you, 等我去及及先


大宅

積分: 1063


15#
發表於 18-1-12 15:51 |只看該作者
cy372818 發表於 18-1-9 19:49
Thank you, 等我去及及先

請問是否已經買了?


大宅

積分: 2155


16#
發表於 18-1-12 18:31 |只看該作者
Lavonne 發表於 18-1-12 15:51
請問是否已經買了?

還沒,打算weekend去看


寶石宮

積分: 434333

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 18-1-12 23:21 |只看該作者

回覆樓主

我用舊款惠而浦, 好好彩用左三年半都未壞

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo