烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 11820


1#
發表於 18-1-10 09:47 |只看該作者
想用黎焗茶?!謝謝


男爵府

積分: 6442


2#
發表於 18-1-10 12:00 |只看該作者
ansonbbb 發表於 18-1-10 09:47
想用黎焗茶?!謝謝
買的是哪款黑豆?生黑豆就要炒,用白wok 炒至皮裂及有香味就可以用來沖茶

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo