烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 1042


1#
發表於 18-1-18 02:02 |只看該作者
真心求教,諗到頭都爆埋(emoji)(emoji)(emoji)


已刪除用户

積分: 22283

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


2#
發表於 18-1-18 13:25 |只看該作者

回覆樓主

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
刪除帳號


大宅

積分: 1042


3#
發表於 18-1-18 13:44 |只看該作者
alfreday 發表於 18-1-18 13:25
有無心水機款?

還有Kenwood 可供選擇。

多謝你覆我呀
心急嘅我今日已經買左了
myimage.jpg


民房

積分: 12


4#
發表於 18-1-18 13:49 |只看該作者
Bosch


已刪除用户

積分: 22283

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


5#
發表於 18-1-18 13:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
刪除帳號


大宅

積分: 1042


6#
發表於 18-1-18 14:07 |只看該作者
alfreday 發表於 18-1-18 13:52
好既開始,記得報名上陳師傅堂。

真係有需要上嗎?我仲同百老滙個staff講唔上
諗住自己試下又睇下用家分享學咋


大宅

積分: 1042


7#
發表於 18-1-18 14:07 |只看該作者
PeterWong_FB 發表於 18-1-18 13:49
Bosch

Thanks for sharing :mother: 發覺好似多人用Bosch多過KA


已刪除用户

積分: 22283

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


8#
發表於 18-1-18 14:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
刪除帳號


伯爵府

積分: 17170


9#
發表於 18-1-18 23:57 |只看該作者
aquariusemily 發表於 18-1-18 13:44
多謝你覆我呀
心急嘅我今日已經買左了
呢部咩型號?幾錢?


侯爵府

積分: 20523


10#
發表於 18-1-19 07:44 |只看該作者
我都係用bosch


珍珠宮

積分: 38387


11#
發表於 18-1-24 17:37 |只看該作者

回覆樓主:

Bosch watt 數大D,較適合麵包


男爵府

積分: 9871


12#
發表於 18-1-24 19:09 |只看該作者
回覆 aquariusemily 的帖子

只做包一樣。及包之麵團。
樂聲牌,變頻麵包機。最好最方便。

但如個做埋蛋糕等。 人地說 BOSH好。 我買了KITCHENAIDS。有些心中不紓服。

但KITCHENAIDS。 外形形D。放廚房,PRO,D


大宅

積分: 1042


13#
發表於 18-1-24 19:24 |只看該作者
healthymimi 發表於 18-1-24 17:37
Bosch watt 數大D,較適合麵包

好彩我買岩左
myimage.jpg


大宅

積分: 1042


14#
發表於 18-1-24 19:25 |只看該作者
kyky123 發表於 18-1-24 19:09
回覆 aquariusemily 的帖子

只做包一樣。及包之麵團。

喺Youtube 睇到甜師奶都係用KA做麵包都唔錯,唔洗唔舒服


男爵府

積分: 9871


15#
發表於 18-1-25 00:05 |只看該作者
回覆 aquariusemily 的帖子

謝謝 呀。 而家用 樂聲 包機。都好開心。KA 做蛋糕ONLY


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


16#
發表於 18-1-25 06:28 |只看該作者
kyky123 發表於 18-1-25 00:05
回覆 aquariusemily 的帖子

謝謝 呀。 而家用 樂聲 包機。都好開心。KA 做蛋糕ONLY ...

KA普通整蛋糕曲奇冇問題,大份量就勉強d, 因為馬力冇咁大,但KA都有馬力大d嘅機種,只係如果俾果個價錢,好多人寧願買Kenwood或Bosch, 睇你自己需要,用得著就ok啦。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


大宅

積分: 1757


17#
發表於 18-1-25 08:04 |只看該作者

回覆樓主

我用 Bosch... 我覺得靚仔個 KA...


男爵府

積分: 9871


18#
發表於 18-1-25 20:22 |只看該作者
rose-mag 發表於 18-1-25 06:28
KA普通整蛋糕曲奇冇問題,大份量就勉強d, 因為馬力冇咁大,但KA都有馬力大d嘅機種,只係如果俾果個價錢, ...

謝謝你 rose-mag

同意呀


別墅

積分: 738


19#
發表於 18-3-3 23:15 |只看該作者
aquariusemily 發表於 18-1-24 19:24
好彩我買岩左

呢部Bosch是咩型號?
幾錢呢?


大宅

積分: 1042


20#
發表於 18-3-4 12:38 |只看該作者
mt2101 發表於 18-3-3 23:15
呢部Bosch是咩型號?
幾錢呢?

Maxxi $5xxx
不過如果你唔係整大份量真係唔好買maxxi,打麵團有時上唔到勾,反而我見啲人用Mum 5 用得好好(emoji)(emoji)

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo