立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1042
已刪除用户
積分: 22283
alfreday 發表於 18-1-18 13:25 有無心水機款? 還有Kenwood 可供選擇。
民房
積分: 12
alfreday 發表於 18-1-18 13:52 好既開始,記得報名上陳師傅堂。
PeterWong_FB 發表於 18-1-18 13:49 Bosch
伯爵府
積分: 17170
aquariusemily 發表於 18-1-18 13:44 多謝你覆我呀 心急嘅我今日已經買左了
侯爵府
積分: 20523
珍珠宮
積分: 38387
男爵府
積分: 9871
healthymimi 發表於 18-1-24 17:37 Bosch watt 數大D,較適合麵包
kyky123 發表於 18-1-24 19:09 回覆 aquariusemily 的帖子 只做包一樣。及包之麵團。
王國長老
積分: 174325
kyky123 發表於 18-1-25 00:05 回覆 aquariusemily 的帖子 謝謝 呀。 而家用 樂聲 包機。都好開心。KA 做蛋糕ONLY ...
積分: 1757
rose-mag 發表於 18-1-25 06:28 KA普通整蛋糕曲奇冇問題,大份量就勉強d, 因為馬力冇咁大,但KA都有馬力大d嘅機種,只係如果俾果個價錢, ...
別墅
積分: 738
aquariusemily 發表於 18-1-24 19:24 好彩我買岩左
mt2101 發表於 18-3-3 23:15 呢部Bosch是咩型號? 幾錢呢?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy