自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 387


1#
發表於 18-2-3 01:43 |只看該作者
本帖最後由 yolande 於 18-2-3 02:02 編輯

想問大家商場洗手間有人排隊,但同小朋友去兒童/親子廁格是否要跟大人隊排?因為都見有人會用,定係其實我只要排係果格前面就得?驚人地會覺得打尖,定其實果d係主要給小朋友優先,冇小朋友用大人先可以用?,請教大家?會唔會試過咁而比人眼望望或話打尖?


水晶宮

積分: 54388

2018復活節勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2#
發表於 18-2-3 03:06 |只看該作者

回覆樓主:

如果好急,兒童廁所叫個女直接得入去,有人就係門口等一陣,唔太急跟大隊等,唔一定用兒童果格
感激遇上你~


瑪瑙宮

積分: 139336

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


3#
發表於 18-2-3 03:19 |只看該作者

回覆樓主

小朋友果格個座廁好細,正常大人唔會用呀?(我多數去新城市)。


大宅

積分: 3898


4#
發表於 18-2-3 05:11 |只看該作者
yolande 發表於 18-2-3 01:43
想問大家商場洗手間有人排隊,但同小朋友去兒童/親子廁格是否要跟大人隊排?因為都見有人會用,定係其實我只 ...

本帖最後由 Myy4.myy4 於 18-2-3 05:12 編輯

如果有親子格,我會同小朋友跟大隊一齊排。如果係小朋友廁格,我會叫佢自己排小朋友廁所門口。(不過通常廁所姨姨會直接叫佢入小朋友廁格)最憎大人入小朋友廁格去廁所,唔等大人廁格。



大宅

積分: 3898


5#
發表於 18-2-3 05:13 |只看該作者
我愛Corina 發表於 18-2-3 03:19
小朋友果格個座廁好細,正常大人唔會用呀?(我多數去新城市)。

我見過,仲要去好耐。堅鄙視佢。


複式洋房

積分: 387


6#
發表於 18-2-3 08:24 |只看該作者
回覆 Myy4.myy4 的帖子

我覺得如果好似排隊排到出門口,親子格都有大人廁,咁排緊大人隊果d人會唔會話我打尖,可能佢地覺得你用兒童/親子廁格都要去返龍尾排


複式洋房

積分: 387


7#
發表於 18-2-3 08:25 |只看該作者
回覆 Myy4.myy4 的帖子

我覺得如果好似排隊排到出門口,親子格都有大人廁,咁排緊大人隊果d人會唔會話我打尖,可能佢地覺得你用兒童/親子廁格都要去返龍尾排


複式洋房

積分: 387


8#
發表於 18-2-3 08:27 |只看該作者
謝謝大家解答~我覺得如果好似排隊排到出門口,親子格都有大人廁,咁排緊大人隊果d人會唔會話我打尖,可能佢地覺得你用兒童/親子廁格都要去返龍尾排


珍珠宮

積分: 30556

畀面勳章 hashtag影視迷勳章


9#
發表於 18-2-3 08:34 |只看該作者

回覆樓主:

如果好似Elements咁,其實格格都係親子隔,我同阿女會跟大隊排。但如果真係小朋友廁所,我會帶阿女直接排那格,代表我放棄用其他隔,只係要呢隔。掉轉如果有其他小朋友係咁做,我都唔會覺得係打尖,因為寫明小童廁所。


珍珠宮

積分: 35750


10#
發表於 18-2-3 09:05 |只看該作者

回覆樓主:

我去太古城最多,舊式商場,個廁所已經唔大,冇可能分到兩條隊排。我都係照跟大隊


侯爵府

積分: 22844


11#
發表於 18-2-3 09:48 |只看該作者

回覆樓主:

親子格即係一個大人廁加一個小朋友廁,所以大人都可以去,我會跟其他人一齊排

如果係兒童廁,即係得一個小朋友廁,就會企唔兒童廁門口排


伯爵府

積分: 17086


12#
發表於 18-2-3 10:38 |只看該作者

回覆樓主

我跟大隊排,遇緊急情況(小朋友急到就癩)就問下隊上既人可唔可以讓我小朋友先。呢個情況試過一次,我女喊住話好急好急,我未出聲各位仁慈既姨姨姐姐已主動讓我先。


侯爵府

積分: 22697

Poo得好勳章 美好大世界2017勳章 認識瑞士牛牛第二回


13#
發表於 18-2-3 10:50 |只看該作者

回覆樓主:

跟大隊,除非有清潔ee叫,唔係費事俾人問候,始終有好多人無小朋友,心態唔一樣
想認識多啲屯門友


男爵府

積分: 6442


14#
發表於 18-2-3 11:33 |只看該作者

回覆樓主

喺將軍澳popcorn啲廁所有親子廁格,成日都有大人霸黎用,其實果個時段仲有好多大人廁格係空住無人用,可能啲人見到個親子廁格入面有獨立洗手盤啩,有時我帶住仔去,用大人廁格佢唔夠高會驚hi到個邊邊,唯有繼續等,但入面嘅人越係知人哋等佢越係唔出黎,真係好想問佢知唔知醜架!


水晶宮

積分: 52929


15#
發表於 18-2-3 12:03 |只看該作者
yolande 發表於 18-2-3 08:27
謝謝大家解答~我覺得如果好似排隊排到出門口,親子格都有大人廁,咁排緊大人隊果d人會唔會話我打尖,可能佢 ...

親子格同兒童格係兩樣嘢,如果只係小朋友去,可以直接排兒童格,因兒童格嘅廁所根本唔適合成人用。

如果要大細一齊用親子格,咁當然要排成人隊,因為其他成人都可以用親子格的。


珍珠宮

積分: 40979

虎到金來勳章 減齡達人勳章 認識瑞士牛牛第二回 好媽媽勳章 睛靈勳章


16#
發表於 18-2-3 13:28 |只看該作者

回覆樓主

親子格就要排隊,小朋友格就另外一條隊


複式洋房

積分: 387


17#
發表於 18-2-3 14:11 |只看該作者
明白晒,唔該晒sis


珍珠宮

積分: 34732


18#
發表於 18-2-3 14:23 |只看該作者
我愛Corina 發表於 18-2-3 03:19
小朋友果格個座廁好細,正常大人唔會用呀?(我多數去新城市)。

有大人用,我見過一個阿婆係兒童廁格出黎,佢仲用到個兒童廁所好污糟。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo