在職全職

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 387


1#
發表於 18-5-4 13:27 |只看該作者
本帖最後由 無比滴o 於 18-7-23 18:48 編輯

Del


複式洋房

積分: 363


2#
發表於 18-5-6 22:23 |只看該作者
無比滴o 發表於 18-5-4 13:27
如果3月8號遞信辭職,應該系返到4月7號,我今年有3日大假...會扣假走..而家公司出糧俾我,佢話4月5號清明節 ...

大假係指你工作日數到扣.如果你4月7日走,份糧計到4月7日。因係一個月前通知,4月5日紅日照出糧,扣3日年假,即係4月3,4,6日,返到4月2日就可以


伯爵府

積分: 16861


3#
發表於 18-5-8 12:39 |只看該作者

回覆樓主

清明是有薪勞工假,一定有糧出
4月7日last day,都一定有糧出

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo