在職全職

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 661


1#
發表於 18-5-7 17:58 |只看該作者
請問有冇人知,如手術後需要回醫生診所覆診,醫生會唔會肯開病假紙呢?


公爵府

積分: 27116

好媽媽勳章


2#
發表於 18-5-7 19:30 |只看該作者
pooh1211 發表於 18-5-7 17:58
請問有冇人知,如手術後需要回醫生診所覆診,醫生會唔會肯開病假紙呢?
...

通常都肯開


別墅

積分: 661


3#
發表於 18-5-7 20:46 |只看該作者
phoebepanpan 發表於 18-5-7 19:30
通常都肯開

嗯!我要請定覆診果日的假,假期申請表想申請做病假(因唔想用大假去覆診)。
驚醫生唔肯開病假紙比我。


子爵府

積分: 12246

好媽媽勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


4#
發表於 18-5-8 01:26 |只看該作者

回覆樓主:

如果政府醫院覆診,醫生一定開的。


別墅

積分: 661


5#
發表於 18-5-9 07:46 |只看該作者
py84ko 發表於 18-5-8 01:26
如果政府醫院覆診,醫生一定開的。



伯爵府

積分: 19137


6#
發表於 18-5-9 23:03 |只看該作者
pooh1211 發表於 18-5-7 17:58
請問有冇人知,如手術後需要回醫生診所覆診,醫生會唔會肯開病假紙呢?
...

應該會開嘅。


大宅

積分: 1889


7#
發表於 18-5-10 12:00 |只看該作者

回覆樓主:

到診紙同病假紙唔同架,好多時政府係開到診紙,我公司只收病假,唔收到診紙,即係覆診要annual


大宅

積分: 2692


8#
發表於 18-5-15 00:24 |只看該作者

回覆樓主:

咁啱今日我就係遇到呢個問題,我都係去醫院覆診,咁我同醫生講我想攞今日病假紙,佢話如果上午覆診,只會比上午假,唔會比全日。但我攪完所有嘢,離開醫院都中午一點半囉。返到公司都遲到, 仲要未食飯㖭,所以我下午都無返到工,比公司扣半日錢,唔好趕到死死下。
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


複式洋房

積分: 281


9#
發表於 18-6-4 00:32 |只看該作者
py84ko 發表於 18-5-8 01:26
如果政府醫院覆診,醫生一定開的。

好多覆診只有到診紙, 無病假紙


伯爵府

積分: 19137


10#
發表於 18-6-7 15:11 |只看該作者
pooh1211 發表於 18-5-7 17:58
請問有冇人知,如手術後需要回醫生診所覆診,醫生會唔會肯開病假紙呢?
...

一般都會開病假嘅


別墅

積分: 661


11#
發表於 18-6-10 14:02 |只看該作者
mwhcandy 發表於 18-5-15 00:24
咁啱今日我就係遇到呢個問題,我都係去醫院覆診,咁我同醫生講我想攞今日病假紙,佢話如果上午覆診,只會比上午 ...

我覆診完喇⋯⋯結果醫生係肯開病假紙的。醫生都有問要上午定全日?我約11:30睇的,我緊係要全日啦!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo