懷孕前後

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   0


男爵府

積分: 8100


1#
發表於 09-3-28 10:50 |只看該作者
因為冇睇開婦科~~而家要檢查~~
大家有冇 旺角區 收費合適既婦科醫生介紹俾我呀~ THX

[ 本帖最後由 minmin82 於 09-3-28 11:00 編輯 ]


男爵府

積分: 8100


2#
發表於 09-3-28 11:41 |只看該作者
大家介紹下呀


複式洋房

積分: 5614

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3#
發表於 09-3-28 11:52 |只看該作者
旺角中心 巫少慈 不過要早d book 超級full


男爵府

積分: 8100


4#
發表於 09-3-28 12:02 |只看該作者
原帖由 @陳師奶@ 於 09-3-28 11:52 發表
旺角中心 巫少慈 不過要早d book 超級full


岩岩打左去問 要BOOK到5月~,~


複式洋房

積分: 5614

好媽媽勳章 醒目開學勳章


5#
發表於 09-3-28 12:05 |只看該作者
原帖由 minmin82 於 09-3-28 12:02 發表


岩岩打左去問 要BOOK到5月~,~


其實如果係平時想照係bb 點阿 或者有時唔舒服 我會搵間平d 唔係有咩事 佢咁full 都book唔到
mouth:
我淨係搵佢照 oscar 結構 同埋 4d 因為呢3樣都好緊要


大宅

積分: 3110

醒目開學勳章


6#
發表於 09-3-28 12:09 |只看該作者
岩岩book左曾祥風 都book到24/4
不過我係8weeks照超聲波check基本野


男爵府

積分: 8100


7#
發表於 09-3-28 12:15 |只看該作者
原帖由 @陳師奶@ 於 09-3-28 12:05 發表


其實如果係平時想照係bb 點阿 或者有時唔舒服 我會搵間平d 唔係有咩事 佢咁full 都book唔到
mouth:mouth:" />
我淨係搵佢照 oscar 結構 同埋 4d 因為呢3樣都好緊要 ...

照oscar 同結構係第幾周照架
我諗未必睇佢啦 因為時間太耐啦


男爵府

積分: 8100


8#
發表於 09-3-28 12:16 |只看該作者
原帖由 ~*candy*~ 於 09-3-28 12:09 發表
岩岩book左曾祥風 都book到24/4
不過我係8weeks照超聲波check基本野


曾醫生 響邊區架? 收費係點?
岩岩我問左郭志偉佢d期唔係好full咋 預左幾日book就ok~~每一次$580


大宅

積分: 3110

醒目開學勳章


9#
發表於 09-3-28 14:17 |只看該作者
原帖由 minmin82 於 09-3-28 12:16 發表


曾醫生 響邊區架? 收費係點?
岩岩我問左郭志偉佢d期唔係好full咋 預左幾日book就ok~~每一次$580


價錢我未知~因為我打去book個陣唔記得問~~
依家諗緊仲打唔打返去問~


大宅

積分: 2366

好媽媽勳章


10#
發表於 09-3-28 14:18 |只看該作者
旺中 ,黃學勤 $3xx


大宅

積分: 3110

醒目開學勳章


11#
發表於 09-3-28 14:35 |只看該作者
原帖由 minmin82 於 09-3-28 12:16 發表


曾醫生 響邊區架? 收費係點?
岩岩我問左郭志偉佢d期唔係好full咋 預左幾日book就ok~~每一次$580


曾醫生係尖沙咀架
你諗住照咩野架??


男爵府

積分: 7093

2024年龍年勳章


12#
發表於 09-3-28 14:37 |只看該作者
好多人話巫少慈、曾祥風好 full , 我想問下, 如果我check 到bingo 先book, 會唔會好遲先有得睇?

如果自己 check 到bingo, 想睇個私家醫生confirm, 之後可以繼續睇佢的, 有無好介紹?因為巫少慈咁full, check 到bingo 都無咁快可以睇佢喎! 係唔係?!


大宅

積分: 3110

醒目開學勳章


13#
發表於 09-3-28 14:44 |只看該作者
原帖由 MissMusic 於 09-3-28 14:37 發表
好多人話巫少慈、曾祥風好 full , 我想問下, 如果我check 到bingo 先book, 會唔會好遲先有得睇?

如果自己 check 到bingo, 想睇個私家醫生confirm, 之後可以繼續睇佢的, 有無好介紹?因為巫少慈咁full, check 到bingo ...


曾醫生我都係check到bingo先book 到時大約8weeks
都ok喎 安排到俾我~仲要係我自己揀日子 唔係佢地揀俾我~


男爵府

積分: 8100


14#
發表於 09-3-28 14:59 |只看該作者
原帖由 ~*candy*~ 於 09-3-28 14:35 發表


曾醫生係尖沙咀架
你諗住照咩野架??


尖沙咀我都近~~
其實咩時間要照D咩~~我唔識呀
第一次


大宅

積分: 3110

醒目開學勳章


15#
發表於 09-3-28 15:09 |只看該作者
哈哈 我都唔記得晒啦 話晒都3,4年前既事~
同埋我個陣都冇照4d~所以今次我一定會照返~
你預產期幾時呀?因為正常第一次照超聲波個陣 醫生會問下你洗唔洗做埋其他檢查 咁樣佢就會話俾你知 你幾時要做咩架啦~~


子爵府

積分: 11145

2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


16#
發表於 09-3-28 15:32 |只看該作者
陳麗燕.我cofrim左再搵佢睇既.


大宅

積分: 2556

陪月勳章


17#
發表於 09-3-28 19:52 |只看該作者
照唐氏分三種10﹣13週是量度頸皮風險底D,14﹣16週就抽絨毛每200個有一個小產,16﹣20週是抽羊水,可以知道BB是男定女但每100個有一個小產,你自己考慮清楚。結構我無照幫不到你


男爵府

積分: 8100


18#
發表於 09-3-28 20:18 |只看該作者
原帖由 ~*candy*~ 於 09-3-28 15:09 發表
哈哈 我都唔記得晒啦 話晒都3,4年前既事~
同埋我個陣都冇照4d~所以今次我一定會照返~
你預產期幾時呀?因為正常第一次照超聲波個陣 醫生會問下你洗唔洗做埋其他檢查 咁樣佢就會話俾你知 你幾時要做咩架啦~~ ...


我應該2號去睇醫生~~
多數睇郭志偉~~因為要再等期既~我擔心漏左野~會過左時間check呀 乜都唔識 擔左好多野


男爵府

積分: 8100


19#
發表於 09-3-28 20:19 |只看該作者
原帖由 mingw89 於 09-3-28 19:52 發表
照唐氏分三種10﹣13週是量度頸皮風險底D,14﹣16週就抽絨毛每200個有一個小產,16﹣20週是抽羊水,可以知道BB是男定女但每100個有一個小產,你自己考慮清楚。結構我無照幫不到你 ...


呢d政府醫院會唔會照架???


男爵府

積分: 8100


20#
發表於 09-3-29 04:11 |只看該作者
有d咩一定要早期check架

首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo