烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4576

認識瑞士牛牛第一回


1#
發表於 09-3-30 11:05 |只看該作者
明天老公生日, 問咗佢話有生蠔+魚生. 以日式食物為主, 6:30-9:30 $318 (可以去openrice print coupon. 每位減$100). 個價錢唔錯.

但有無人嘗試過好唔好味. 款式如何, d野新鮮嗎?

另外有無其他推介. thanks


別墅

積分: 745


2#
發表於 09-3-30 11:30 |只看該作者
我2月去過, 都係老公生日....呢個價錢, 好OK~~食物都新鮮架, 不過, 款式唔係好多~~


原帖由 1829 於 09-3-30 11:05 發表
明天老公生日, 問咗佢話有生蠔+魚生. 以日式食物為主, 6:30-9:30 $318 (可以去openrice print coupon. 每位減$100). 個價錢唔錯.

但有無人嘗試過好唔好味. 款式如何, d野新鮮嗎?

另外有無其他推介. thanks ...


大宅

積分: 4576

認識瑞士牛牛第一回


3#
發表於 09-4-1 11:04 |只看該作者
昨晚嘗試咗,果然唔錯,魚生+生蠔都新鮮,同埋又有燒蝦.帶子.青口.多春魚.有人即場燒,有長腳蟹.蟹粥(老公話好正),田螺,有Movenpick ice-cream,Taramisu cake so Good..

埋單一人240元.ok呀.


 

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo