影視娛樂

跳至

首頁
12

尾頁
   2


珍珠宮

積分: 31897

虎到金來勳章 BB防敏心得分享勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1#
發表於 18-6-21 15:14 |只看該作者
而家睇緊第7集,但千尋dl唔到第8....點解呢?

仲有套野都幾好睇,同幾搞笑


大宅

積分: 4925


2#
發表於 18-6-21 15:34 |只看該作者
有睇呀~~真係好搞笑! 得閒睇吓喜劇笑吓輕鬆吓又唔使諗咁多嘢真係好正!
我已經睇咗19集喇~因為要睇呢套劇所以充咗3個月優酷VIP會員,可以睇快D。


珍珠宮

積分: 31897

虎到金來勳章 BB防敏心得分享勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


3#
發表於 18-6-21 15:35 |只看該作者
sanngsan 發表於 18-6-21 15:34
有睇呀~~真係好搞笑! 得閒睇吓喜劇笑吓輕鬆吓又唔使諗咁多嘢真係好正!
我已經睇咗19集喇~因為要睇呢套劇所 ...

哦 原來要做vip先可以dl thx
日本の平安を祈ります


大宅

積分: 4925


4#
發表於 18-6-21 15:42 |只看該作者
kk80400 發表於 18-6-21 15:35
哦 原來要做vip先可以dl thx
開放集數今日係至到第7集,第8集就要聽日先更新~每日更新1集!


珍珠宮

積分: 31897

虎到金來勳章 BB防敏心得分享勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


5#
發表於 18-6-21 15:43 |只看該作者
sanngsan 發表於 18-6-21 15:42
開放集數今日係至到第7集,第8集就要聽日先更新~每日更新1集!

原來甘,真係唔該哂你呀
日本の平安を祈ります


大宅

積分: 4925


6#
發表於 18-6-21 15:46 |只看該作者
kk80400 發表於 18-6-21 15:43
原來甘,真係唔該哂你呀
唔使客氣啦~~


大宅

積分: 3879


7#
發表於 18-6-25 21:08 |只看該作者

回覆樓主

這套戲真係好好笑,有時候的配樂又抵死,噴飯啊!但我發覺對白和口型不同步,你們有這種情況嗎?我睇千x


大宅

積分: 4925


8#
發表於 18-6-27 01:13 |只看該作者
konnie88 發表於 18-6-25 21:08
這套戲真係好好笑,有時候的配樂又抵死,噴飯啊!但我發覺對白和口型不同步,你們有這種情況嗎 ...

我睇優酷就無呢個情況喎!


大宅

積分: 1563


9#
發表於 18-6-29 22:33 |只看該作者

回覆樓主

是否有一集無播到呀?

講宴會上有刺客出現,係第13集預告片,但實際播出既第13集又唔同預告片


珍珠宮

積分: 31897

虎到金來勳章 BB防敏心得分享勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


10#
發表於 18-6-29 22:43 |只看該作者
poohpooh36 發表於 18-6-29 22:33
是否有一集無播到呀?

講宴會上有刺客出現,係第13集預告片,但實際播出既第13集又唔同預告片

我都覺得佢剪到好亂,真係可惜.......
日本の平安を祈ります


大宅

積分: 1563


11#
發表於 18-6-30 08:10 |只看該作者
kk80400 發表於 18-6-29 22:43
我都覺得佢剪到好亂,真係可惜.......

佢好似成集無播到....搞到之後睇唔明,咩刺客咩火燭,皇上做咩突然答應萌妃做完事可出宮


伯爵府

積分: 18331


12#
發表於 18-6-30 20:27 |只看該作者

回覆樓主

請問逢星期幾做架
邊到有直播睇呀?


伯爵府

積分: 18331


13#
發表於 18-6-30 20:29 |只看該作者

回覆樓主

汪東城同金晨尐pink pink戲份少左尐


珍珠宮

積分: 30174


14#
發表於 18-7-1 01:31 |只看該作者
多謝樓主推介,見豆瓣都有7分,應該不錯,,
剛看了第一集,真的很好笑,幽默之餘又不會低俗。第一次聽避寵,笑c左。
風格有點似太子妃升職記。開開心心又一集。
女主角有㸃似唐嫣,可惜皇帝不夠靚仔。


珍珠宮

積分: 30174


15#
發表於 18-7-1 13:56 |只看該作者
回覆 菲比108 的帖子

我上chinaq 睇,有齊26集。


伯爵府

積分: 18331


16#
發表於 18-7-1 14:10 |只看該作者
pigtwo 發表於 18-7-1 13:56
回覆 菲比108 的帖子

我上chinaq 睇,有齊26集。

睇哂26集喇

我見total有36集。想知幾時會更新


男爵府

積分: 6400


17#
發表於 18-7-12 08:00 |只看該作者
kk80400 發表於 18-6-21 15:14
而家睇緊第7集,但千尋dl唔到第8....點解呢?

仲有套野都幾好睇,同幾搞笑

好睇勁好睇!汪東城古裝好得,金晨原來都咁靚女。


大宅

積分: 4925


18#
發表於 18-7-13 17:33 |只看該作者
回覆 kk80400 的帖子


未剪之前因為我係有優酷VIP所以好早就睇晒頭12集,落架再上返後再睇發覺原本嘅第10集係全集刪除咗囉!
而且最慘係好多片頭同片尾曲有嘅sweet sweet片段都剪走晒正片無播!!


大宅

積分: 4925


19#
發表於 18-7-13 17:46 |只看該作者
sandy1018 發表於 18-7-12 08:00
好睇勁好睇!汪東城古裝好得,金晨原來都咁靚女。

男女主都好得!


珍珠宮

積分: 32469


20#
發表於 18-7-14 09:47 |只看該作者
sanngsan 發表於 18-7-13 17:33
回覆 kk80400 的帖子

今日開睇,片頭曲好聽
平時啲劇我會飛左片頭曲
但這套就冇飛,好正
我求你放過我去看看別的姑娘
求你不要愛我好不好


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo