立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 4874
琥珀宮
積分: 189172
scytsin 發表於 18-7-31 19:44 我係歐洲買左個boy Chanel 荔枝皮,返到黎香港壓左一壓,手袋側面d皮皺左直唔返,唔知有無得保養。謝謝 ...
appleyuen 發表於 18-7-31 20:06 你不如直接拎去shop 問,我個Boy chanel 在香港買D皮都係皺皺 地
scytsin 發表於 18-8-2 12:04 咁你有無拎返去整?
appleyuen 發表於 18-8-2 13:07 冇呀!買嗰時都係咁。 我見網上啲袋都係咁樣嘅
appleyuen 發表於 18-8-2 19:00 我係咁樣皺皺地
scytsin 發表於 18-8-3 12:13 呢隻係咩皮?我果個唔係咁樣皺,係明顯壓過咁! 隻色幾靚wor
積分: 1634
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy