自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


水晶宮

積分: 51912


1#
發表於 09-4-5 20:39 |只看該作者
油尖旺區有人將三隻街貓當日本名貓賣!!!

衰在頭先我無帶相機,無影到相,頭先我去太子新世紀廣場扶手電梯路口,近金魚街嗰邊行街,見到有個男人泊咗架單車响卓悅門口路邊,車上擺咗三隻差唔多兩個月大既貓B,一隻三色貓、一隻黃貓、一隻灰白色貓,車上貼咗兩三個牌响樹話嗰三隻係日本短毛貓,仲話係招財貓黎...賣貓都算,仲要係賣病貓,有一隻個asshole又紅又腫(深血紅色仲要腫到好似有個木塞塞响貓個asshole度咁),我覺得好無良囉!隻貓病成咁仲唔的隻貓去見醫生,仲拎佢地出街邊賣,咁分明呃人買病貓啫!

奉勸各位唔好幫襯街邊呢D賣貓狗既人,想當年我以前隻傻狗都係响街邊小販度買,雖則唔係咩大病,但買番黎又痾又嘔,結果又要醫好幾個月至好得番.唔單止苦了主人,隻動物都好痛苦.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo