心聲留言

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1252


1#
發表於 18-8-27 05:00 |只看該作者
本帖最後由 moomooo 於 18-9-5 10:59 編輯

Del


伯爵府

積分: 19618


2#
發表於 18-8-27 08:47 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 kakakwok716 於 18-8-27 08:51 編輯

其實你唔係同99同住,唔洗咁早講佢知啦,
你叫佢唔好同人講,佢覺得同自己人講係冇問題,只係唔好同唔識既人講

我同99同住,所以同佢講左,因為佢煮晚餐,但佢都冇理我啦,咪成日照煮韭菜咸魚木耳,我咪唔食囉,湯水更加唔洗講係冇啦,我買鴻福堂湯飲下咁囉

你朋友都唔係朋友,唔需要再理佢了


男爵府

積分: 7281


3#
發表於 18-8-27 10:08 |只看該作者
確實好無聊,奶奶和朋友係普通濕濕碎閒事。
你講人,人講你,一般閒話家常吹吹水,唔好聽就叫講是非,
好聽就叫分享。

既然冇工作(一身輕),娘家又好,老公又好,尼三樣已屬於正能量。
唯獨你思想負能量,既然有娘家煲湯照顧,
奶奶唔做係正常,唔做唔代表唔理,而係有娘家做何必插手呢?
佢同人講你啲嘢,就等於你在討論區講佢嘢,冇乜問題呢?

朋友知道你唔舒服,當然少左約見,又有乜問題呢?
無論友情有幾好幾耐,唔係代表係終身朋友,
有時會隨著生活變化而疏遠,係人之常情。

若果係一般陪伴飲飲食食, 吹吹水既唔屬於真正朋友,
真正朋友應該能夠為朋友做到的....問候/祝福/關心/分擔喜與悲。
就算少見,但友情都係不離不棄,當有事時會出現的。

每個人都有情緒, 分別好情緒和壞情緒!
樓主,唔好諗得太多無謂嘢, 否則好情緒變左壞情緒!
若果生活圈子比較細,建議多參與社區活動,
例如各類有益講座,或興趣班美術畫畫,
甚至去唱下K,睇圖書戶外小遊,幫到自己身心抒懷之外,還可以胎教。

加油呀!好好安胎喇! 祝福!








大宅

積分: 1252


4#
發表於 18-8-27 11:44 |只看該作者
kakakwok716 發表於 18-8-27 08:47
其實你唔係同99同住,唔洗咁早講佢知啦,
你叫佢唔好同人講,佢覺得同自己人講係冇問題,只係唔好同唔識既 ...

係C6同奶奶講,其實佢都好想周圍同人講,可能開心得滯
你同99同住感覺應該更難受吧


大宅

積分: 1252


5#
發表於 18-8-27 11:56 |只看該作者
cedarcone 發表於 18-8-27 10:08
確實好無聊,奶奶和朋友係普通濕濕碎閒事。
你講人,人講你,一般閒話家常吹吹水,唔好聽就叫講是非,
好聽就叫 ...

你講得好好,我知自己思想係有問題,經常覺得人地針對我/ 害我/ 對我唔好,咁多年都改唔到,情緒好時會好d,情緒差時新舊事都翻晒出來諗

最令心唔舒服係朋友,咁多年自問全心全意對人,但好像到頭來都係一場空

我都好想多d出去散下心,但暫時身邊重唔舒服出唔到耐街,家人又唔俾我出去,唯有係屋企睇書煲劇啦


伯爵府

積分: 19618


6#
發表於 18-8-27 11:59 |只看該作者
moomooo 發表於 18-8-27 11:44
係C6同奶奶講,其實佢都好想周圍同人講,可能開心得滯
你同99同住感覺應該更難受吧
...

宜家還可以,佢既生活習慣我仲係接受唔到,
太污糟了

我諗生左之後先知
不過我唔知洗佢幫我坐月,佢唔好理我就得,佢咁污糟,我唔想俾佢搞我bb,
我訂薑醋訂坐月餐,幫輕好多了


大宅

積分: 1252


7#
發表於 18-8-27 12:09 |只看該作者
kakakwok716 發表於 18-8-27 11:59
宜家還可以,佢既生活習慣我仲係接受唔到,
太污糟了

你依家幾多個月呀?你要加油呀


伯爵府

積分: 19618


8#
發表於 18-8-27 12:59 |只看該作者
moomooo 發表於 18-8-27 12:09
你依家幾多個月呀?你要加油呀

本帖最後由 kakakwok716 於 19-1-1 22:33 編輯




伯爵府

積分: 19618


9#
發表於 18-8-27 13:02 |只看該作者

回覆樓主

因為細個一d 經歷,起我眼中朋友係唔重要,約我咪諗下出唔出去囉,唔搵我我都冇所謂,所以唔會影到我情緒
反正我鍾意一個人行街,鍾意行邊就去邊,唔洗等唔洗理人


大宅

積分: 1252


10#
發表於 18-8-27 13:02 |只看該作者
kakakwok716 發表於 18-8-27 12:59
得9w

同我一樣!


大宅

積分: 1252


11#
發表於 18-8-27 13:06 |只看該作者
kakakwok716 發表於 18-8-27 13:02
因為細個一d 經歷,起我眼中朋友係唔重要,約我咪諗下出唔出去囉,唔搵我我都冇所謂,所以唔會影到我情緒
...

以前有師傅算過話我係人地對我一分好,我就對人十分好,但命中註定無咩朋友,由細到大都係無咩朋友緣,成日諗係咪自己人有問題,但家人話係我太傻其實我都好算好幸福,可能就是無朋友緣吧


瑪瑙宮

積分: 139710


12#
發表於 18-8-27 16:54 |只看該作者
你 99 無咩對你唔好, 都要提住. 你都幾小心眼的人. 咩都睇唔開. 自己改下.


複式洋房

積分: 165


13#
發表於 18-8-28 10:12 |只看該作者

回覆樓主:

我都覺得情緒差左,有時諗諗下野會諗左d衰野仲會無端端喊,一齊加油

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo