自由講場

跳至

首頁

尾頁
   16


男爵府

積分: 9456


1#
發表於 18-10-7 19:00 |只看該作者
好想知點解間間直資都咁多人考、我見到培僑,真道 其實入大學率不是咁出衆

真道中學係咪brand 2 ?

1)學費俾私校平?
2)喜歡活動教學?
3)人胍比官冿好?
4)預左出國讀大學?



大宅

積分: 3987


2#
發表於 18-10-7 19:08 |只看該作者
比較有把握,怕大抽獎入吾到期望中學校。

點評

學會放下    發表於 18-10-7 20:55


複式洋房

積分: 130


3#
發表於 18-10-7 19:09 |只看該作者
回覆 奶茶喱哩 的帖子

band 2


男爵府

積分: 9456


4#
發表於 18-10-7 19:11 |只看該作者
purplebird 發表於 18-10-7 19:09
回覆 奶茶喱哩 的帖子

band 2

所以我先奇怪咁多人考


子爵府

積分: 11711


5#
發表於 18-10-7 19:15 |只看該作者

回覆樓主:

同問


水晶宮

積分: 69078

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


6#
發表於 18-10-7 19:22 |只看該作者
阿仔讀Band 2頭直資,打算讀完中三去英國留學。


子爵府

積分: 13776

Poo得好勳章


7#
發表於 18-10-7 19:26 |只看該作者
起碼D同學學校有(emoji)過,唔係乜人都收先啦,講真朋輩影響好大


男爵府

積分: 8683

認識瑞士牛牛第二回 育兒性格勳章 陪月勳章


8#
發表於 18-10-7 19:27 |只看該作者

回覆樓主:

唔洗等大抽獎......


男爵府

積分: 9456


9#
發表於 18-10-7 19:37 |只看該作者
hayley_leung 發表於 18-10-7 19:26
起碼D同學學校有(emoji)過,唔係乜人都收先啦,講真朋輩影響好大

我都有聽人講過


珍珠宮

積分: 39613

環保接龍勳章


10#
發表於 18-10-7 19:40 |只看該作者
奶茶喱哩 發表於 18-10-7 19:00
好想知點解間間直資都咁多人考、我見到培僑,真道 其實入大學率不是咁出衆

真道中學係咪brand 2 ?

因為即時話你知收你個仔, 唔想等幾個月大抽獎, 個心定好多, 唔洗買驚風散及安眠藥

因為唔想大抽獎派左去邊, 到時叩門叩門又叩門

教養孩童,使他走當行的道, 就是到老, 他也不偏離!


複式洋房

積分: 130


11#
發表於 18-10-7 19:45 |只看該作者
回覆 奶茶喱哩 的帖子

人人都有期望。
可能希望band2嘅學生,六年之後會變咗band1成績


子爵府

積分: 13446

親子王國15週年勳章


12#
發表於 18-10-7 19:56 |只看該作者
1. 有得揀先係老細,直資可以手持 N 個 offer,津校只得一間,仲要一係靠關係分,一係靠彩數,一個唔好彩入左寶校,喊都冇用。
2. 學費的確比唔少私立平,但呢個唔係重點。直資林文燦 13,000 學費,私立聖心/聖嘉勒 41,000 學費,妳會揀直資定私立?
3. 好多直資係一條龍,好多家長唔想 6 年後再鬥。
4. 直資畢竟要畀錢,某程度上學校資源更多,同學之間背景、學術水平拉近。

另外,誰說培僑書院入大學率不高?2017 年三大聯招 35%,八大聯招 57%,英華女學校三大聯招 36.43%。培僑不論整體 DSE 成績還是聯招,都係穩陣 Band 1。

真道 DSE stream 成績屬於 Band 2,但 IB 絕不遜色。2017 年 蔡繼友 IB 平均 36.68 分,加拿大國際學校 36.5 分,真道 36.1 分(注意,真道讀 11 年,比其他學校少一年)。蔡繼友學費 10 萬+,加拿大國際學費 14 萬+,真道 3 萬樓下。以學費成績比例,真道係平民又成績好。


寶石宮

積分: 292941

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


13#
發表於 18-10-7 20:02 |只看該作者

回覆樓主:

真道行11年制 可以早一年入U


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


14#
發表於 18-10-7 20:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 31655


15#
發表於 18-10-7 20:18 |只看該作者
奶茶喱哩 發表於 18-10-7 19:00
好想知點解間間直資都咁多人考、我見到培僑,真道 其實入大學率不是咁出衆

真道中學係咪brand 2 ?

因為好多名校也是直資,例如拔萃、聖保羅男女、英華、陳守仁、聖士提反、協恩、德望、蔡繼有等等。

因為小學派位要講彩數,只有考直資,家長可以主動爭取。


禁止訪問

積分: 6833


16#
發表於 18-10-7 20:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9456


17#
發表於 18-10-7 20:21 |只看該作者
Alex123 發表於 18-10-7 20:18
因為好多名校也是直資,例如拔萃、聖保羅男女、英華、陳守仁、聖士提反、協恩、德望、蔡繼有等等。

因為 ...

德望好似唔係直資


男爵府

積分: 8391


18#
發表於 18-10-7 20:24 |只看該作者
首先, 唔易入, 入左都証明左孩子程度係中上,假設,幾千人㨂出黎的百幾人係靠自己實力。 第二, 直資功課測驗, 非常人性化, 唔會令你及孩子關係緊張繼而破裂。第三,同學家長想法都差不多。 不過有好多媽媽喜歡著眼band1 與否, 但我又認為, 有讀書方法有很多,目標一樣可達成。


子爵府

積分: 10278


19#
發表於 18-10-7 20:26 |只看該作者

回覆樓主:

當年只有15分,不如考下直資主動出擊。

亦只揀一條龍直資,升中唔駛煩。

現己升中,真係過咗6年好開心嘅小學生活。


伯爵府

積分: 15954


20#
發表於 18-10-7 20:33 |只看該作者
Alex123 發表於 18-10-7 20:18
因為好多名校也是直資,例如拔萃、聖保羅男女、英華、陳守仁、聖士提反、協恩、德望、蔡繼有等等。

因為 ...

協恩係津校
女拔,蔡繼,德望有係私校

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo