烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6907


1#
發表於 09-4-16 22:18 |只看該作者
話說我每次將涷肉解涷, 之後落調味料放雪櫃, 之後攞出黎餸時就有好多水, 係唔係解涷係要"琼"干水or 要用紙印干後先放調味料 ?


超級版主

積分: 55025

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 熱血金章 精緻種植勳章 好媽媽勳章 超級版主 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


2#
發表於 09-4-16 22:32 |只看該作者
舊肉係唔係已完全解凍先調味?
盡我一己之力,發放正能量!


大宅

積分: 2460


3#
發表於 09-4-16 23:46 |只看該作者
你用那一種解凍方法?啤水和浸水的方式會快捷,但會出很多水。最好的是將一般如雞翼、牛扒等凍肉需預早一天由冰格轉放冷藏格,這樣才不會很多水,保持肉汁。大件的如火雞,就要預早2-3天放入冷藏格。


男爵府

積分: 7397


4#
發表於 09-4-17 00:08 |只看該作者
醃野有無落荳粉, 油......如果有既, 基本上肉汁應該鎖住, 如果無既, 由於滲透作用, 加左調味既時候, 食材既水份係會走出黎, 因為外邊既比內裡既濃度高


男爵府

積分: 6907


5#
發表於 09-4-17 07:11 |只看該作者
原帖由 召藥師 於 09-4-16 22:32 發表
舊肉係唔係已完全解凍先調味?



舊肉巳經軟左, 算唔算巳完全解涷 ? thx!

[ 本帖最後由 chol1mama 於 09-4-17 07:17 編輯 ]


男爵府

積分: 6907


6#
發表於 09-4-17 07:15 |只看該作者
原帖由 milimili 於 09-4-16 23:46 發表
你用那一種解凍方法?啤水和浸水的方式會快捷,但會出很多水。最好的是將一般如雞翼、牛扒等凍肉需預早一天由冰格轉放冷藏格,這樣才不會很多水,保持肉汁。大件的如火雞,就要預早2-3天放入冷藏格。 ...


我用浸水方法, 咁如果將d肉早d放冷藏格, 係唔係唔駛浸水? thx!

[ 本帖最後由 chol1mama 於 09-4-17 07:17 編輯 ]


男爵府

積分: 6907


7#
發表於 09-4-17 07:23 |只看該作者
原帖由 rebreather 於 09-4-17 00:08 發表
醃野有無落荳粉, 油......如果有既, 基本上肉汁應該鎖住, 如果無既, 由於滲透作用, 加左調味既時候, 食材既水份係會走出黎, 因為外邊既比內裡既濃度高


有放荳粉, 冇放油, 咁我試試放油先, 唔該晒你 !


大宅

積分: 2460


8#
發表於 09-4-17 21:19 |只看該作者
會有少少,但唔會多,只要倒了那些水,用醃料醃,就唔會再出水。
原帖由 chol1mama 於 09-4-17 07:15 發表


我用浸水方法, 咁如果將d肉早d放冷藏格, 係唔係唔駛浸水? thx!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo