論盡家傭

跳至

首頁
12

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 197


1#
發表於 09-4-21 19:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13450

醒目開學勳章 畀面勳章


2#
發表於 09-4-21 21:39 |只看該作者
乜你工人咁搞笑 請佢番泥好似享福咁 根本就係懶 詐顛立福 你試下你朝朝淨係俾塊餅乾佢食ar 睇下佢係咪咁stupid

你下次係佢面前煮個早晨全餐俾你仔女食 煮一次 佢咁叻跟太太做嘢 咁佢第二日應該跟你煮個早晨全餐出泥啦




原帖由 lubywong 於 09-4-21 19:33 發表
大家分享下個印印D千其八怪既野吖!

我個印印真係好經典嫁,
個案1)佢之前冇做過野,係一張白紙,本以為噤樣佢就純D,冇禁估惑.我有2個小朋友都番緊幼稚園全日=8:30am-5:15pm,禁個工人正常應該有好多時間.佢初頭半個月都 ...


禁止訪問

積分: 197


3#
發表於 09-4-21 21:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 16


4#
發表於 09-4-21 22:06 |只看該作者
我個工人都係stupid 架啦, 淨係個蕃茄炒蛋, 煮極都係超難食, 最頂既係, 個agent 話佢係training school, 煮嘢係第一名喎.

我即刻想撕開佢兩邊, 又話第一名, 點解可以整到又唔咸, 又唔淡, 救命.


子爵府

積分: 13450

醒目開學勳章 畀面勳章


5#
發表於 09-4-21 22:12 |只看該作者
第一名都咁樣 咁第三名即係點呀 個standard個好高喎

原帖由 無聊婆婆 於 09-4-21 22:06 發表
我個工人都係stupid 架啦, 淨係個蕃茄炒蛋, 煮極都係超難食, 最頂既係, 個agent 話佢係training school, 煮嘢係第一名喎.

我即刻想撕開佢兩邊, 又話第一名, 點解可以整到又唔咸, 又唔淡, 救命. ...


禁止訪問

積分: 197


6#
發表於 09-4-21 22:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13450

醒目開學勳章 畀面勳章


7#
發表於 09-4-21 22:19 |只看該作者
蒸鯇魚最穩陣 重要買個streamer 實冇4

我叫個工人煮泥煮去都係個啲嘢 無心機教佢咁多 repeat repeat又repeat 唗gas

原帖由 lubywong 於 09-4-21 22:15 發表
我個工人黎左一年,昨日佢炒蝦膏炒通菜,佢可以炒至嗅嫁,教左超過50次,真係吾知佢地喺印尼點生活,我地又吾係食D咩貴野,炒下菜,炒下蛋都........


禁止訪問

積分: 197


8#
發表於 09-4-21 22:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13450

醒目開學勳章 畀面勳章


9#
發表於 09-4-22 09:16 |只看該作者
好彩我媽咪 一個星期都會煮一次餸過泥我屋企 不過唔會叫媽煮太多次 最多一次 千祈咪多過二次 因為佢會以為婆婆會煮 會越來越懶

通我較埋個獻汁俾個工人 佢煮好 最後先淋落去 再炒下 煮下 咁至少啲汁次次唔同味囉

煮雞柳 可以 鼓油汁 蕃茄汁 黑椒汁 蠔油汁 哈哈哈

請工人幾時都係辛苦自己........

原帖由 lubywong 於 09-4-21 22:30 發表
禁咪要辛苦自己?


男爵府

積分: 9364

開心吸收勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 09-4-22 10:18 |只看該作者
講起煮野真係無野好講.. 講得黎不如自己做左, 除非難食到好似美女廚房d評判咁反應, 否則唯有將自己要求降到最低就算...
老實講, 我請佢係因為我兼顧唔到屋企野, 如果我 日日仲有時間教佢煮野, 教佢既時間己經足夠我煮好一餐飯...

所以, 我都係叫工人煮來煮去都係果d... 絕對同意 -- "請工人幾時都係辛苦自己"...


伯爵府

積分: 18286

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


11#
發表於 09-4-22 10:31 |只看該作者
我工人會將呢個星期d餸下個星期再煮一次
機本上
我食來食去都係個d野
不過...好過冇


大宅

積分: 1586


12#
發表於 09-4-22 10:31 |只看該作者
she is exactly pretending stupid.
You 'Yan Yan' just like my first one.
My big daughter (Tavy) : 2003-09-24 (3.14 kg)
My second son (Nok Nok) : 2007-07-25 (3.56  kg)
My third son (Yu Yu) : 2008-08-21 (3.46 kg)


子爵府

積分: 13450

醒目開學勳章 畀面勳章


13#
發表於 09-4-22 11:10 |只看該作者
起碼煮啲嘢都熟 我情願過熟 (好過唔生唔熟)

又未至於要 鼓油汁 蕃茄汁 黑椒汁 蠔油汁 撈飯

咁我應該心滿意足........

原帖由 sakesakee 於 09-4-22 10:18 發表
講起煮野真係無野好講.. 講得黎不如自己做左, 除非難食到好似美女廚房d評判咁反應, 否則唯有將自己要求降到最低就算...
老實講, 我請佢係因為我兼顧唔到屋企野, 如果我 日日仲有時間教佢煮野, 教佢既時間己經足夠我 ...


禁止訪問

積分: 197


14#
發表於 09-4-22 16:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1340


15#
發表於 09-4-22 17:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13450

醒目開學勳章 畀面勳章


16#
發表於 09-4-22 17:37 |只看該作者
哈哈哈...呢樣煎紅衫魚 我咪就係叫佢煎過一次..之後我投降啦

重有煮白蘿蔔....我又投晒降啦

攪攪下我冇晒心機.......扯白旗

所以..索性叫佢煮泥煮去都個幾味...

或者....你考慮下delete呢個菜式from the menu hehehe


原帖由 lubywong 於 09-4-22 16:42 發表
禁又係,你地有冇見過人煎紅衫魚,個頭&鰓&尾都係生既,但都夠膽上碟,話過佢一次,二次,三次..........都係咪.....整整吓為有叫佢以後吾好整好過


禁止訪問

積分: 1340


17#
發表於 09-4-22 17:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13450

醒目開學勳章 畀面勳章


18#
發表於 09-4-22 17:43 |只看該作者
請第2個,又試過燉燕窩,全家食完,又瀉又嘔,腸胃炎
(包括我囡囡,當時歲半,趕去急症)

吓..佢唔係放埋自己啲"燕窩"落去呀...陰公成家人腸胃炎...

真係會好勞氣...


原帖由 mydearbb 於 09-4-22 17:28 發表



但我工人,試過蒸鯇魚,成條魚臭..(無洗乾淨)

試過,我坐月,工人打斧頭買死雞煲雞湯.
食到我病足成個月,食成個月抗生素,不能餵人奶,身體虛弱..
我同媽咪鬧架,因為係我媽衰,俾錢工人買,沒自己去買雞..(這個工人炒左, ...


伯爵府

積分: 18514


19#
發表於 09-4-22 17:43 |只看該作者
那我的工人真的無話可說
食到我們全家兼我的同事(因為成日煮多要我帶回公司)都肥曬
我是4歲的澤銘,我最愛跑來跑去,破壞看得到的一切東西,和最愛車車 ようこそ!ご覧で下さい !


子爵府

積分: 13450

醒目開學勳章 畀面勳章


20#
發表於 09-4-22 17:46 |只看該作者
very lucky 呢啲先至係打工嘛.......

原帖由 kingawa 於 09-4-22 17:43 發表
那我的工人真的無話可說
食到我們全家兼我的同事(因為成日煮多要我帶回公司)都肥曬

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo