自由講場

跳至

首頁

尾頁
   8


大宅

積分: 4149

2025勳章蛇年勳章


1#
發表於 19-1-28 16:58 |只看該作者
抗氧化 皮膚好
平日聽的抗氧化食物多是藍莓、蕃茄等,其實咖啡豆含有大量抗氧化劑,可以對抗皮膚因為日曬和污染引起的衰老,還可以鎮靜發炎紅腫的肌膚,特別適合敏感肌/暗瘡肌的人。

揮走抑鬱
抗氧化成分不單有美容功效,更有助減低抑鬱情緒。抑鬱多由不活躍的神經傳導引起,咖啡可刺激中樞神經所產生的多巴胺等神經傳導物質,增加正面情緒反應,減少抑鬱出現。此外咖啡因亦能提升血糖,有穩定情緒的作用。

提升燃脂量
咖啡可增加基礎代謝率,幫助快速消耗體內熱量,燃燒脂肪。科學數據指出在運動前一小時喝一杯黑咖啡,可以增強 11% – 12% 的運動表現,有助消耗更多的熱量。而為何要喝齋啡而不加奶及糖呢?是因為一杯黑咖啡的卡路里低於30卡,而一杯含糖牛奶咖啡卻超過200卡!

咖啡因有害?
齋啡聽上去就是「濃」和「容易咖啡因上癮」的代表。但美國官方最新2015-2020飲食指南整合多項研究指出,每天喝中量咖啡(3-5杯)並不會對正常成人造成長期健康風險。另有證據顯示喝咖啡也可降低罹患糖尿病和心血管疾病的機會,也有預防柏金遜症的作用。

說了這麼多齋啡的好處,倒也不是叫大家狂飲。畢竟黑咖啡還是有一定的副作用,例如令心跳加速等。還是應該按照自己身體狀況飲用,適可而止!


珍珠宮

積分: 40262

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2021可愛聖誕B勳章 減齡達人勳章


2#
發表於 19-1-28 17:10 |只看該作者
我每朝必飲


寶石宮

積分: 434341

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 19-1-28 17:16 |只看該作者

回覆樓主:

3-5杯都算多喎
我多數朝朝一杯


伯爵府

積分: 17870


4#
發表於 19-1-28 17:17 |只看該作者


咁先欣賞到咖啡的真正味道


大宅

積分: 4149

2025勳章蛇年勳章


5#
發表於 19-1-28 17:20 |只看該作者
asa2012 發表於 19-1-28 17:17
咁先欣賞到咖啡的真正味道

好飲既咖啡係唔需要加任何野


伯爵府

積分: 17870


6#
發表於 19-1-28 17:25 |只看該作者
抹茶珍珠 發表於 19-1-28 17:20
好飲既咖啡係唔需要加任何野

不能同意更多


珍珠宮

積分: 35138

好媽媽勳章


7#
發表於 19-1-28 17:27 |只看該作者
好想學飲, 但次次飲都覺得好苦
自由.自由,多少罪惡假汝之名以行


子爵府

積分: 11815

好媽媽勳章


8#
發表於 19-1-28 17:28 |只看該作者

回覆樓主:

但有邊隻介紹?我現在是飲咖啡粉。


大宅

積分: 4149

2025勳章蛇年勳章


9#
發表於 19-1-28 17:35 |只看該作者
sumlam 發表於 19-1-28 17:27
好想學飲, 但次次飲都覺得好苦

慢慢習慣, 就會覺得好飲


翡翠宮

積分: 92956

畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 19-1-28 17:39 |只看該作者
我一日一杯,以前加奶及糖,現在係黑水
I 大蚊豬   


大宅

積分: 4149

2025勳章蛇年勳章


11#
發表於 19-1-28 17:40 |只看該作者
本帖最後由 抹茶珍珠 於 19-1-28 17:48 編輯
小天使 發表於 19-1-28 17:28
但有邊隻介紹?我現在是飲咖啡粉。

平平地UCC 117, 不過有少少苦




珍珠宮

積分: 39566


12#
發表於 19-1-28 17:45 |只看該作者
抹茶珍珠 發表於 19-1-28 17:20
好飲既咖啡係唔需要加任何野

請問邊種咖啡粉沖得好飲? 因為加鮮奶沖我好易肚瀉, thx└(^o^)┘ └(^o^)┘


用戶要求終止服務

積分: 346556

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 開心吸收勳章


13#
發表於 19-1-28 21:01 |只看該作者
謝謝分享


大宅

積分: 4094


14#
發表於 19-1-28 21:08 |只看該作者

回覆樓主:



翡翠宮

積分: 80423

虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 19-1-28 21:12 |只看該作者


大宅

積分: 3303


16#
發表於 19-1-28 21:51 |只看該作者
但係齋啡都有分
americano 同 long black


翡翠宮

積分: 91060

2025勳章蛇年勳章


17#
發表於 19-1-28 21:52 |只看該作者
sumlam 發表於 19-1-28 17:27
好想學飲, 但次次飲都覺得好苦

x2


翡翠宮

積分: 75393


18#
發表於 19-1-28 21:56 |只看該作者
抹茶珍珠 發表於 19-1-28 17:20
好飲既咖啡係唔需要加任何野

口味問題
我鍾意加糖加奶


男爵府

積分: 9181

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 19-1-28 21:59 |只看該作者
每朝必飲


公爵府

積分: 25051

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


20#
發表於 19-1-28 22:00 |只看該作者
我由鴛鴦⋯變啡走奶⋯但一定要有糖⋯唔係會暈
~大bb揍住兩個可愛的小bb~超辛苦但好富足^^~
~祝願每個人都有開心快樂既人生~
~記住甜酸苦辣是人生必須要走過的~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo