潮流時尚

跳至

首頁
12

尾頁
   4


別墅

積分: 553


1#
發表於 19-2-27 00:23 |只看該作者

另外心水想要81 or m8色,你地覺得邊隻好睇?



別墅

積分: 585


2#
發表於 19-2-27 10:37 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 Crackers 於 19-2-27 10:38 編輯

Evercolor 硬D,TC 軟D,睇吓你想個袋摺得有幾「埋」。
81 偏米,warm d,但較易污糟,M8 偏灰,cool d。你有冇諗過要乜嘢hw? 我自己覺得81比較襯ghw,M8 就配phw 好睇。
我自己嗰個係M8 evercolor phw,好易襯,基本上乜嘢色衫都襯到,暫時為止係我最鍾意的。

點評

wcpcelia    發表於 19-2-27 13:50


別墅

積分: 553


3#
發表於 19-2-27 11:47 |只看該作者
回覆 Crackers 的帖子

謝謝你意見呀我自己想要evercolor ghw呀,鍾情m8多啲😂不過都冇得甘多要求,專門店會好難買到嗎?打算搵代購,可以睇下你個個嗎?你係邊到買到呀?


別墅

積分: 860


4#
發表於 19-2-27 12:22 |只看該作者

回覆樓主:

TC for sure. Classic with a softer touch, which is crucial to Lindy's shape n style.


別墅

積分: 553


5#
發表於 19-2-27 13:05 |只看該作者
回覆 sint 的帖子

我怕用耐左個形吾靚呀,加內袋會好啲嗎?


別墅

積分: 585


6#
發表於 19-2-27 14:17 |只看該作者
cobe0822 發表於 19-2-27 11:47
回覆 Crackers 的帖子

謝謝你意見呀我自己想要evercolor ghw呀,鍾情m8多啲😂不過都冇得甘多 ...

本帖最後由 Crackers 於 19-2-27 14:17 編輯

我好好彩,喺HK shop 買到。
實物個色靚好多,而家影到似etoupe 多D。
M8真係好靚,仲要綁乜嘢顔色同馬仔都得,有咗佢之後就冇用個etoupe 啦。


myimage.jpg


別墅

積分: 553


7#
發表於 19-2-27 14:45 |只看該作者
Crackers 發表於 19-2-27 14:17
本帖最後由 Crackers 於 19-2-27 14:17 編輯

我好好彩,喺HK shop 買到。

好靚呀!m8真係好靚但係呢我好似冇見過有m8 lindy有ghw 哈哈 係咪冇岀呢。。你係邊間shop買呀?幾時買架


別墅

積分: 585


8#
發表於 19-2-27 15:37 |只看該作者
cobe0822 發表於 19-2-27 14:45
好靚呀!m8真係好靚但係呢我好似冇見過有m8 lindy有ghw 哈哈 係咪冇岀呢。。你係邊間shop買呀? ...

你咁講又好似真係冇見過M8 lindy 有 ghw 喎。我早排喺sogo 買的。
你可以試吓elements,我試過在elements 一次過買到2個袋,仲要喺想搵的色同size, 個SA話早D去機會大D 。


別墅

積分: 553


9#
發表於 19-2-27 15:39 |只看該作者
Crackers 發表於 19-2-27 15:37
你咁講又好似真係冇見過M8 lindy 有 ghw 喎。我早排喺sogo 買的。
你可以試吓elements,我試過在elements ...

好的 謝謝你希望買到喇
Hermes 真係好睇彩數


別墅

積分: 553


10#
發表於 19-2-27 15:41 |只看該作者
Crackers 發表於 19-2-27 15:37
你咁講又好似真係冇見過M8 lindy 有 ghw 喎。我早排喺sogo 買的。
你可以試吓elements,我試過在elements ...

你係買左幾錢呀?好似加左價


別墅

積分: 585


11#
發表於 19-2-27 15:48 |只看該作者
cobe0822 發表於 19-2-27 15:41
你係買左幾錢呀?好似加左價

61900


別墅

積分: 585


12#
發表於 19-2-27 15:49 |只看該作者
cobe0822 發表於 19-2-27 15:39
好的 謝謝你希望買到喇
Hermes 真係好睇彩數

希望你快D買到心水靚袋


別墅

積分: 553


13#
發表於 19-2-27 16:02 |只看該作者
Crackers 發表於 19-2-27 15:49
希望你快D買到心水靚袋



別墅

積分: 553


14#
發表於 19-2-27 16:09 |只看該作者
Crackers 發表於 19-2-27 15:49
希望你快D買到心水靚袋

哈哈(emoji)另外呢 我想問下啲代購成日話啲飾物個啲係配貨價?其實姐係點,你知嗎?


別墅

積分: 585


15#
發表於 19-2-27 16:40 |只看該作者
cobe0822 發表於 19-2-27 16:09
哈哈(emoji)另外呢 我想問下啲代購成日話啲飾物個啲係配貨價?其實姐係點,你知嗎?
...

本帖最後由 Crackers 於 19-2-27 16:43 編輯

我諗係好似香港咁要配貨先買到靚袋,不過我聽呢度D姊妹講喺歐洲買袋唔洗配貨,所以我都唔係好清楚。或者係配貨的話言出可以指定要乜袋,如果就咁walk-in 就冇得揀,either take it or leave it?

配貨價即係冇賺你咁多錢?


別墅

積分: 553


16#
發表於 19-2-27 16:47 |只看該作者
Crackers 發表於 19-2-27 16:40
本帖最後由 Crackers 於 19-2-27 16:43 編輯

我諗係好似香港咁要配貨先買到靚袋,不過我聽呢度D姊妹講 ...

香港我睇好多都話lindy不用配貨。我睇下先
謝謝你呀


別墅

積分: 585


17#
發表於 19-2-27 16:59 |只看該作者
cobe0822 發表於 19-2-27 16:47
香港我睇好多都話lindy不用配貨。我睇下先
謝謝你呀

Lindy唔洗配㗎,佢有就可以買,有時佢哋未必放出黎,elements 嗰度都係我同SA講想要乜袋,佢就check機睇吓有冇,結果兩個都有

點評

wcpcelia    發表於 19-3-4 11:39


別墅

積分: 553


18#
發表於 19-2-27 17:01 |只看該作者
Crackers 發表於 19-2-27 16:59
Lindy唔洗配㗎,佢有就可以買,有時佢哋未必放出黎,elements 嗰度都係我同SA講想要乜袋,佢就check機睇吓 ...

個2個係咩袋?


別墅

積分: 585


19#
發表於 19-2-27 17:50 |只看該作者
cobe0822 發表於 19-2-27 17:01
個2個係咩袋?

Picotin 18 同 garden party 30


別墅

積分: 553


20#
發表於 19-2-27 17:55 |只看該作者
Crackers 發表於 19-2-27 17:50
Picotin 18 同 garden party 30

甘你真係好好彩 色又岩 size又岩

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo