懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 1013


1#
發表於 09-4-27 18:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2117


2#
發表於 09-4-28 10:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1115


3#
發表於 09-4-30 11:25 |只看該作者
我星期一至五都有帶,星期六日就帶眼鏡.
http://lb1m.lilypie.com/l0gyp8.png
http://lb2m.lilypie.com/rtFAp8.png


大宅

積分: 2956


4#
發表於 09-4-30 11:31 |只看該作者
我無戴好耐, 都有8個月, 只係好需要才戴咋!


水晶宮

積分: 68140

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


5#
發表於 09-4-30 11:32 |只看該作者
未水腫都仲可以帶既~


大宅

積分: 1791


6#
發表於 09-4-30 11:50 |只看該作者
我帶到bb出生


男爵府

積分: 5761

醒目開學勳章


7#
發表於 09-4-30 12:04 |只看該作者
我上胎都係儘量少戴,后來,生咗bb后,決定咗去做lasik,因為一來洗con都幾麻煩,帶one day都要買salt water洗咗先可以帶,計番條數一年都要用3000幾買con買salt water,所以,豁出去做咗lasik,宜家唔洗帶con真係好方便,同埋bb大啲或者鍾意周圍採/除mama眼鏡兼整難咗都唔定,所以湊bb帶眼鏡真係唔方便。


大宅

積分: 3362

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


8#
發表於 09-4-30 13:03 |只看該作者
我而家5個月仲有帶, 係放假唔使出街見人就無帶LOH, 希望可以帶到生啦, 實在唔慣帶眼睛出街!


子爵府

積分: 12065


9#
發表於 09-4-30 13:07 |只看該作者
原帖由 sugary 於 09-4-30 13:03 發表
我而家5個月仲有帶, 係放假唔使出街見人就無帶LOH, 希望可以帶到生啦, 實在唔慣帶眼睛出街!



yes a, i m 8 months la, but not all the time


男爵府

積分: 5151

叻叻勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


10#
發表於 09-4-30 13:17 |只看該作者
原帖由 mandy82968 於 09-4-27 18:46 發表
根據醫學界的研究發現,孕婦在懷孕期間,因為體質的改變,造成眼角膜出現各種不同的變化,故在懷孕前驗眼時配戴的隱形眼鏡,有可能隨着孕期的轉變而變得不合用了.因此,在懷孕期間,還是應盡量減少配戴隱形眼鏡,否則有可能 ...


我覺得對眼好乾,所以如非必要都唔會帶。


男爵府

積分: 6654

好媽媽勳章 畀面勳章


11#
發表於 09-4-30 14:20 |只看該作者
我都仲帶到, 無咩特別.


大宅

積分: 2368


12#
發表於 09-4-30 17:24 |只看該作者
陀住呀仔時都日日戴,到入產房都有戴住..... 跟住入手術室除左....生完第二日又開始戴番~~
反而e+湊住啊仔就戴少左,因為可以隨時訓覺!!!


男爵府

積分: 9596

2018復活節勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


13#
發表於 09-4-30 17:29 |只看該作者
我有戴呀, 未覺得有唔舒服

不過知道有左後少左出街, 係屋企係帶眼鏡的, 所以依家帶眼鏡多過帶con


大宅

積分: 4822


14#
發表於 09-5-2 12:02 |只看該作者
我一直都有帶, 不過我習慣返到屋企就除CON, 放假帶眼鏡. 對眼OK喎, 無覺得唔舒服.


別墅

積分: 507


15#
發表於 09-5-2 15:30 |只看該作者
me too!!

原帖由 chaccochacco 於 09-4-30 11:50 發表
我帶到bb出生


大宅

積分: 3097


16#
發表於 09-5-2 18:53 |只看該作者
如果要見人/見客/出街就帶啦
平均一個星期兩次


複式洋房

積分: 283


17#
發表於 09-5-2 19:57 |只看該作者
我依家25 week 都成日有帶...不過我就帶 one day 既...好似無咁 dry 囉...


大宅

積分: 3097


18#
發表於 09-5-2 20:13 |只看該作者
我都係戴one day
所以唔算dry


別墅

積分: 979


19#
發表於 09-5-2 22:20 |只看該作者
我有戴呀, 未覺得有唔舒服.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo