自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 6005


1#
發表於 19-3-19 13:43 |只看該作者
帶太陽眼鏡就頭暈,有冇人試過(以前冇試過)
唔知係副眼鏡係淘佬野,差,定係要去眼鏡鋪配有度數個D呢?
有冇人試過~~~
我去眼鏡鋪睇過要成1500以上,又怕唔係呢個問題,所以問下人有冇人試過咁


珍珠宮

積分: 33225


2#
發表於 19-3-19 13:48 |只看該作者
係咪個眼鏡臂太緊壓住


男爵府

積分: 6938


3#
發表於 19-3-19 13:49 |只看該作者
到。所以唔戴.....


大宅

積分: 2806


4#
發表於 19-3-19 13:51 |只看該作者
本帖最後由 Watashiwamomo 於 19-3-19 13:58 編輯

回覆 cammykwong 的帖子

我有買過太陽眼鏡,不過好少用因爲要另帶隱形眼鏡好唔方便自己戴都有少少頭暈(有點唔適應鏡片太黑掛)之前睇報紙講開,話太陽眼鏡其實成本好低,就算名牌出都好只係貴在個牌子而唔係眼鏡片
可能令到妳頭暈主因
而家我係眼鏡片有埋太陽眼鏡功能相對好用好多




歡迎歡迎


子爵府

積分: 12020


5#
發表於 19-3-19 13:52 |只看該作者

回覆樓主:

全視線幫到你


伯爵府

積分: 15954


6#
發表於 19-3-19 14:47 |只看該作者
試過街邊野勁暈
眼鏡舖貴小小有牌子既無事
就算千零蚊都帶左7年仲帶緊

點評

wcpcelia    發表於 19-3-19 15:53


男爵府

積分: 5081


7#
發表於 19-3-19 16:36 |只看該作者
到,全部有牌子
GA, Dior..都暈
所以冇買/戴了


水晶宮

積分: 59248

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


8#
發表於 19-3-19 16:38 |只看該作者
冇喎


伯爵府

積分: 19006

2025勳章蛇年勳章


9#
發表於 19-3-19 17:34 |只看該作者
我,在一田買,又係咁
但在眼鏡88配返就冇事


男爵府

積分: 5404


10#
發表於 19-3-19 17:38 |只看該作者
cammykwong 發表於 19-3-19 13:43
帶太陽眼鏡就頭暈,有冇人試過(以前冇試過)
唔知係副眼鏡係淘佬野,差,定係要去眼鏡鋪配有度數個D呢?
有冇人 ...

本帖最後由 肥虎虎 於 19-3-19 17:39 編輯

太陽眼鏡唔可以貪平
尤其唔正規個d
你個副快快掉左佢
平既太陽眼鏡帶左反而係吸有害紫外光
快d去配副防uv正規既

點評

sailormarschur    發表於 19-3-20 12:10
tsung    發表於 19-3-19 21:33


男爵府

積分: 6005


11#
發表於 19-3-20 10:46 |只看該作者
回覆 馬爾太 的帖子

全視線即係咩?


男爵府

積分: 6005


12#
發表於 19-3-20 10:47 |只看該作者
回覆 Sakuraohno 的帖子

咁應該去眼鏡88配有度數既,是嗎?幾錢左右?


男爵府

積分: 6005


13#
發表於 19-3-20 10:47 |只看該作者
回覆 豬吉 的帖子

眼鏡鋪買既係有度數定冇?


男爵府

積分: 6005


14#
發表於 19-3-20 10:48 |只看該作者
回覆 肥虎虎 的帖子

防uv正規既即係邊D?一田/千色賣太陽眼鏡個D定係眼鏡鋪有度數個D?



子爵府

積分: 12020


15#
發表於 19-3-20 10:49 |只看該作者
cammykwong 發表於 19-3-20 10:46
回覆 馬爾太 的帖子

全視線即係咩?

變色鏡。有陽光就會變黑。


男爵府

積分: 5404


16#
發表於 19-3-20 11:14 |只看該作者
cammykwong 發表於 19-3-20 10:48
回覆 肥虎虎 的帖子

防uv正規既即係邊D?一田/千色賣太陽眼鏡個D定係眼鏡鋪有度數個D?

眼鏡舖,有視光師


伯爵府

積分: 15954


17#
發表於 19-3-20 11:30 |只看該作者
cammykwong 發表於 19-3-20 10:47
回覆 豬吉 的帖子

眼鏡鋪買既係有度數定冇?

無度數


水晶宮

積分: 59494

牛年勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 19-3-20 11:40 |只看該作者
太陽鏡會暈,有兩個機會,一係上左鏡之後冇教正鏡片,二,鏡片弧度問題,用係眼的點都去有間舖,坐定定戴來睇下有冇斜呀?有冇眼痛呀?暈呀?色差呀?
有D人係用唔到某D色的太陽鏡架,同埋有散光D人又可能要用墨綠色,冇散光架又可能用茶色....總之唔好亂用有色鏡片,眼壞左得不嘗失.
<br><br>


男爵府

積分: 6005


19#
發表於 19-3-20 11:56 |只看該作者
回覆 馬爾太 的帖子

但我自己本身唔洗帶眼鏡


珍珠宮

積分: 33006

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


20#
發表於 19-3-20 12:00 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 一隻鴨鴨 於 19-3-20 12:04 編輯

樓主有無近視、散光?

我試過戴淘寶太陽眼鏡,好暈
之後因為要學車,去眼鏡鋪佩有度數太陽眼鏡就無事

PS:如果帶呢款太陽眼鏡(就算有度數,初時會唔適應,弧度問題。)

myimage.jpg

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo