懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5461

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1#
發表於 09-5-2 00:09 |只看該作者
我上司星期一出trip, 星期四先返, 我星期一早上係電話同佢講話我有咗, 想下午請假去健康院登記, 佢第一句就恭喜我, 第二句就問係咪怕俾人炒所以大肚, 我梗係話不係啦!

佢噚日返公司, 公司之前買咗幾部空氣清新機, 昨天她和另一個同事拆開, 然後話我地有個大肚婆梗係要擺一部, 另一個同事就回應"係囉", 我覺得好突然, 點解另一個同事會知(心裡已經不開心), 跟住隔咗一個鐘, 有另一個同事突然問我, 聽講你咩咩咩, 我話"吓", 你上司話好辛苦, 好慘, 你幾時預產期呀? 我話12月尾, 然後她說年尾係最忙Bor, 我唯有話係呀!

我個心真係好嬲, 我上司身為高級人力資源部經理, 有甚麼應該講應該不講, 應該好清楚自己的身份, 我不介意佢同老闆講, 但不相關的人, 佢應該好清楚不應透露別人的私穩!

我都知我不可以做D甚麼舉動, 只係和你們分享下我的感受, 希望BB你不好小氣(只係得5weeks)

[ 本帖最後由 安安太太 於 09-5-2 00:27 編輯 ]


侯爵府

積分: 20956

好媽媽勳章


2#
發表於 09-5-2 00:30 |只看該作者
有左怕咩比人知者 米仲好早d比人知 d人會幫下你 又會識得避忌 有咩唔好者
原帖由 安安太太 於 09-5-2 00:09 發表
我上司星期一出trip, 星期四先返, 我星期一早上係電話同佢講話我有咗, 想下午請假去健康院登記, 佢第一句就恭喜我, 第二句就問係咪怕俾人炒所以大肚, 我梗係話不係啦!

佢噚日返公司, 公司之前買咗幾部空氣清新機, ...


水晶宮

積分: 63416

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


3#
發表於 09-5-2 01:20 |只看該作者
唔係個個都唔介意一有左就同人講
有人會怕BB小氣的
而且開頭個胎未穩定MA!



原帖由 ShinTeresa 於 09-5-2 00:30 發表
有左怕咩比人知者 米仲好早d比人知 d人會幫下你 又會識得避忌 有咩唔好者
~ 神的恩典夠我用~
~用流淚撒種的 必歡呼收割~


子爵府

積分: 14514


4#
發表於 09-5-2 08:24 |只看該作者
平常心吧!!既然你個上司已經同人講左都沒關係了。我諗小b唔會咁小器的,他也知道媽媽是很疼他,所以先通知了上司,只是猜不到他是大咀巴!:)我都是很早期已經公開了懷孕,大約四五個星期,現在小b都有21wk幾,你自己盡量放鬆心情啊!


子爵府

積分: 14184


5#
發表於 09-5-2 09:23 |只看該作者
有咩所謂呀, 唔好咁迷信喇 ! 正如 ShinTeresa 所講, 其他人知道, 可以幫下你拎野, 大家就下你, 咪仲好 !


侯爵府

積分: 21324

好媽媽勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


6#
發表於 09-5-2 09:43 |只看該作者
我都係咁啦, 果個仲要係中醫呀.....話說未到三個月, 咁我就去我睇開同我老公屋企好熟既中醫買安胎藥. 點知過幾日居然有 d 唔太親既親戚問我陀仔定女, 我即刻打比我老公問佢邊個講出黎比人知, 後來查到原來係果個中醫...我買完藥之後佢去講比個冇關係既人知, 之後果個人又將消息講比其他人知 etc etc(包括我地親戚)....醫生唔係應該有責任保護人地私癮既咩????已經唔係第一次....激到我....我 e+ 都唔肯再去佢度睇喇...


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


7#
發表於 09-5-2 09:44 |只看該作者
原帖由 ShinTeresa 於 09-5-2 00:30 發表
有左怕咩比人知者 米仲好早d比人知 d人會幫下你 又會識得避忌 有咩唔好者

同意!
My Two Princess


別墅

積分: 757


8#
發表於 09-5-2 10:36 |只看該作者
D老闆係甘架喇.. 我同完老闆講第2日.. 老闆係同所有同事開會事當面恭喜我...我
個時都係得5wk... 全世界都知呀.. 但D同事會幫你搬重野.. 都OK啦..

同你老闆都OK丫.. 特登買擺部空氣清新機出黎.. 唔好甘介懷.. BB一定健健康康唔小氣..最緊要你心情開朗~~


大宅

積分: 2264

畀面勳章


9#
發表於 09-5-2 10:57 |只看該作者
如果真係唔想比其他人知, 應該同BOSS 講明唔好公開, 我諗其他人都係為你開心O者.


複式洋房

積分: 374


10#
發表於 09-5-2 11:11 |只看該作者
第二句就問係咪怕俾人炒所以大肚 <-- 你老細講呢句都有d 問題, 就算自己唔怕bb 小氣, 身為hr 的人, 都知咩叫私隱啦, 就算係講, 都係你自己同人講啦....(不過唔好激氣.....呢個世界總有D 咁的人, 你咪當自己同人講左, 等D人唔好俾壓力你.....)

原帖由 安安太太 於 09-5-2 00:09 發表
我上司星期一出trip, 星期四先返, 我星期一早上係電話同佢講話我有咗, 想下午請假去健康院登記, 佢第一句就恭喜我, 第二句就問係咪怕俾人炒所以大肚, 我梗係話不係啦!

佢噚日返公司, 公司之前買咗幾部空氣清新機, ...


柏曦5月19日出世喇


男爵府

積分: 5461

好媽媽勳章 醒目開學勳章


11#
發表於 09-5-2 14:06 |只看該作者
我地做HR, 係知道好多野, 但自己做這行, 知道要口密, 不可以隨便同其他人分享, 只可以同自己部門的人講, 所以我上司咁樣做實在令我好突然!部空氣清新機不係買俾我, 係因為我地新裝修有味先買了幾部.

近來大家工作壓力很大, 我上司之前好好, 到宜家講野語氣好似同緊佢個工人講野咁已經好難頂, 我另一個同事隔幾日就會俾佢罵到喊, 我自己都不知道點樣做落去, 救命呀!


大宅

積分: 3097


12#
發表於 09-5-2 18:58 |只看該作者
其實唔好咁緊張好d 既
成日諗住唔開心對自己都唔好啦

有d人係咁衰家嘛

但換另一個角度諗, 大家知你有左就會就住你
都唔係一件壞事...


民房

積分: 39


13#
發表於 09-5-2 21:15 |只看該作者
而家最緊要係你肚裡面個BB, 你嘅情緒都會傳到比佢架!!! 無謂為咗一啲無謂嘅人而傷害自己最親愛嘅小天使啦。 一樣米養百樣人, 佢有佢自已條路要行, 你有你嘅選擇, 咪鬼理佢啦!!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo