訓左係張床2個幾鐘都訓唔著.....
我同老公拍拖差不多9年結婚,結左婚都5年了。大囡4歲幾,細囡8個月。
佢以前都無禁衰,D囡出世開始就覺得同佢好似愈黎愈遠,開始去到我忍唔到既地步。事緣佢不嬲都唔係好理2個囡,日日一返屋企就係打機,睇完電視打陣機就開始嘆酒煲劇,煲到1-2點就訓覺,基本上無親子時間,有都只係5-15分鐘。我返到去就未停過禁湊BB,同大囡傾下學校事講故事,陪訓,再湊BB換片飲奶。
我地同奶奶住,大囡唔鍾意奶奶,頭先因爲大囡對嬤嬤無禮貌,話唔鐘意嬤嬤。我老公就鬧個囡。又叫我地唔好理個囡又話要打佢。
其實唔只一次,我有了解過點解個囡唔鍾意佢。我覺得個囡係無禮貌但又無可厚非....我都叫左佢同老公道歉,但佢竟然話道歉無用唔原諒佢。跟住就鬧埋我話我寵佢,我同佢講點解成日都話打,點解唔同個囡傾下了解佢諗法再教導佢,打打打成日就係打。我叫佢要打個囡就打我先,佢真係起晒鋼過黎推我,好在我抱得實BB者。
個腦一直諗離婚訓唔著!