家庭理財

跳至

首頁
12

尾頁
   1


男爵府

積分: 6838


1#
發表於 19-6-29 21:40 |只看該作者
晤知點解我老公用手機開晤到imotion戶口,叫佢去分行補交地址證明,但係職員又問佢要晤要開埋支票戶口,咁又諗住是旦要左,依家變左港幣,人民幣都有支粟戶口,但係開戶話每個戶口要1000,一共比左4000,返黎我覺得奇怪,imotion戶口晤使比$開戶嫁,依家佢係咪開左普通銀行戶口呀?


大宅

積分: 1182


2#
發表於 19-6-29 22:26 |只看該作者
bearking 發表於 19-6-29 21:40
晤知點解我老公用手機開晤到imotion戶口,叫佢去分行補交地址證明,但係職員又問佢要晤要開埋支票戶口,咁又諗 ...

唔係,開埋支票就等於綜合戶口。 Inmotion只純粹唔駛親自去分行人手開戶。而家你老公開唔到咪變相直頭開埋綜合戶口。其實inmotion成功齋開左戶口冇咩用,必須入筆錢落去先做到定期投資。如果要提款,又要去分行攪一輪。


男爵府

積分: 6838


3#
發表於 19-6-29 22:47 |只看該作者
回覆 vivi23berry 的帖子

多謝你回覆我,但係4個戶口,每個戶口開戶果1千蚊,係咪晤可以用嫁,有冇最低存款要求嫁!


大宅

積分: 1182


4#
發表於 19-6-29 22:49 |只看該作者
bearking 發表於 19-6-29 22:47
回覆 vivi23berry 的帖子

多謝你回覆我,但係4個戶口,每個戶口開戶果1千蚊,係咪晤可以用嫁,有冇最低存款要 ...

以我知佢地有最低存款,未跟大行取消


男爵府

積分: 6838


5#
發表於 19-6-29 22:58 |只看該作者
vivi23berry 發表於 19-6-29 22:49
以我知佢地有最低存款,未跟大行取消
依家就係唔記得問,怕4個戶口,都要放錢響度先至得,佢仲全部做哂定期,怕比佢罰$呀


大宅

積分: 1182


6#
發表於 19-6-30 05:09 |只看該作者
bearking 發表於 19-6-29 22:58
依家就係唔記得問,怕4個戶口,都要放錢響度先至得,佢仲全部做哂定期,怕比佢罰$呀
...

做哂定期就郁唔到,取消既話要罰錢。


珍珠宮

積分: 41556


7#
發表於 19-6-30 08:22 |只看該作者
bearking 發表於 19-6-29 22:47
回覆 vivi23berry 的帖子

多謝你回覆我,但係4個戶口,每個戶口開戶果1千蚊,係咪晤可以用嫁,有冇最低存款要 ...

佢地冇最低存款架,我開戶問過一次,打電話都問過


珍珠宮

積分: 36118

2024年龍年勳章 虎到金來勳章


8#
發表於 19-6-30 14:28 |只看該作者
vivi23berry 發表於 19-6-29 22:26
唔係,開埋支票就等於綜合戶口。 Inmotion只純粹唔駛親自去分行人手開戶。而家你老公開唔到咪變相直頭開 ...

做完定期,取錢咪用支票比番自己幾方便。


男爵府

積分: 6838


9#
發表於 19-6-30 23:22 |只看該作者
小mama 發表於 19-6-30 08:22
佢地冇最低存款架,我開戶問過一次,打電話都問過
但係今曰打去問,話要有1萬存款,但係定期都計埋


珍珠宮

積分: 41556


10#
發表於 19-6-30 23:29 |只看該作者
bearking 發表於 19-6-30 23:22
但係今曰打去問,話要有1萬存款,但係定期都計埋

唔係掛,我都係冇耐前問
不過中信d息好高,我已經做左好多定期


男爵府

積分: 6838


11#
發表於 19-6-30 23:37 |只看該作者
小mama 發表於 19-6-30 23:29
唔係掛,我都係冇耐前問
不過中信d息好高,我已經做左好多定期
去分行開係綜合户口,先至要一萬結餘,我用手機開户就晤使,我到依家都唔明,我老公點解用手機入好哂野,話要落分行搞開户,不過中信做定期真係好方便呀


子爵府

積分: 11428

畀面勳章


12#
發表於 19-7-1 01:47 |只看該作者
bearking 發表於 19-6-30 23:37
去分行開係綜合户口,先至要一萬結餘,我用手機開户就晤使,我到依家都唔明,我老公點解用手機入好哂野,話要落 ...

佢13個月內曾經有中信嘅戶口?如信用卡?

因為我識兩個人佢地都係要去分行先可以開到inmotion, 原因都係13個月內曾經擁有中信嘅信用卡


男爵府

積分: 6838


13#
發表於 19-7-1 07:45 |只看該作者
a!b@c# 發表於 19-7-1 01:47
佢13個月內曾經有中信嘅戶口?如信用卡?

因為我識兩個人佢地都係要去分行先可以開到inmotion, 原因都係1 ...

我老公又唔係喎!佢無中信嘅户口同信用卡,所以都唔明點解,佢剩係话系統block住左,一定要去分行先至可以開户


男爵府

積分: 6838


14#
發表於 19-7-2 11:25 |只看該作者
小mama 發表於 19-6-30 23:29
唔係掛,我都係冇耐前問
不過中信d息好高,我已經做左好多定期
今曰老公打去問多次,呢個又話冇最低存款额喎


別墅

積分: 717


15#
發表於 19-7-4 18:39 |只看該作者
我琴日系inMotion開戶口,申請完之後收到Email話5個工作天內聯繫我,依家個戶口都系申請中,等銀行職員聯繫,有冇人0既情況好似我咁?


男爵府

積分: 6838


16#
發表於 19-7-5 11:10 |只看該作者
yuein23 發表於 19-7-4 18:39
我琴日系inMotion開戶口,申請完之後收到Email話5個工作天內聯繫我,依家個戶口都系申請中,等銀行職員聯繫 ...

係咪即係未開到户口呀,我老公嗰次又係咁,後黎只係话唔知点解,要帶地址證明落分行搞,但係我又開到户,都唔明佢做乜


伯爵府

積分: 15025

虎到金來勳章


17#
發表於 19-7-5 11:20 |只看該作者
yuein23 發表於 19-7-4 18:39
我琴日系inMotion開戶口,申請完之後收到Email話5個工作天內聯繫我,依家個戶口都系申請中,等銀行職員聯繫 ...

我申請完有 reference no email. 要3日先開到戶口。落去分行問佢都係比 hotline我去問。hotline 22876889話要等後勤同事核對資料

但留意佢3個月rate得番2.5%


別墅

積分: 717


18#
發表於 19-7-5 14:56 |只看該作者
bearking 發表於 19-7-5 11:10
係咪即係未開到户口呀,我老公嗰次又係咁,後黎只係话唔知点解,要帶地址證明落分行搞,但係我又開到户, ...
琴晚收到email話開咗A/C啦, 唔使去分行搞


別墅

積分: 717


19#
發表於 19-7-5 14:59 |只看該作者
princessgw 發表於 19-7-5 11:20
我申請完有 reference no email. 要3日先開到戶口。落去分行問佢都係比 hotline我去問。hotline 22876889 ...
琴晚收到email話開咗A/C啦, 唔使去分行搞。依家用螞蟻搬家0既方法系恆x 10K,10K咁搬錢過去


伯爵府

積分: 15025

虎到金來勳章


20#
發表於 19-7-5 15:18 |只看該作者
yuein23 發表於 19-7-5 14:59
琴晚收到email話開咗A/C啦, 唔使去分行搞。依家用螞蟻搬家0既方法系恆x 10K,10K咁搬錢過去
...

可以用支票?
因為佢呢期開始減息, 錢入左佢第二日先當新錢。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo