本帖最後由 y133912 於 19-7-2 12:40 編輯
Nancy20090615發表於 19-7-2 12:12

我諗你對老人家都無咩講, 佢地咪無野同你講, 都唔知講乜, 又明知你個人咁, 都係唔講好過講.
大致其實無 ...
無比說話??
佢成日都話我地遲到,但佢唔會知道自己約既地點,同埋我地要返工
老公同佢講成日都要OT,最好約weekend佢話「咩依家要OT 既咩,你打工咋wo」
我地試過遲左起身去老公婆婆屋企,老公為左唔好遲
一起身我老公話唔好幫B換片,唔好餵奶,出左門口先,去到再整
我唔刷牙洗面無所謂,阿B唔食奶真係O左嘴
佢媽比說話我地聽,搞到我老公成日都神經質
不過都同意
唔講野唔使答咪重好,所以結左婚之後都無野,係生完B接觸多左
我真係覺得大細超得太明顯
我有左個時,佢個孫都係我肚入面,佢都無對我好過